کسب و کار و تجارت

کسب و کار و تجارت

کسب و کار و تجارت

کسب و کار و تجارت

محصولات خاص

 

لنت ترمز الیگ

ایا میدانید وظیفه و نقش
 لنت ترمز چیست؟.

لنت ترمز وظیفه دارد با تولید اصطحکاک مناسب انرژی جنبشی چرخ متحرکی را که تحت تاثیر نیروی موتور می‌باشد را گرفته و به انرژی حرارتی تبدیل کند. لنت ترمز سپس انرژی حرارتی را در فضا پخش نماید که با این عمل اتومبیل از حالت حرکت به حالت سکون و یا از سرعت آن کاسته می‌شود.

 

-لنت ترمز خودروهای سواری 
-لنت ترمز خودروهای سنگین 
-
لنت ترمز واگنهای ریلی 
-
لنت ترمز ماشینهای کشاورزی و راه سازی 
-
لنت ترمز های خاص و سفارشی برای ماشین های صنعتی و انواع جرثقیل

 

لنت ترمز ماشین های خود را از کیفیت خوب و برندهای معتبر تهیه نمایید


 

 

بلبرینگ پارس تامین

3: برینگ یک بلبرینگ مخروطی است.
0: پهنایبلبرینگ (
T) مطابق سری 0 استاندارد ISO ساخته شده است.
2: قطر بیرونی بلبرینگ (
D) مطابق سری 2 استاندارد ISO ساخته شده است.
قطر داخلی بلبرینگ(
d) 28: 28×5=140mm
در بسیاری موارد یکی از سه رقم سری بلبرینگ حذف می شود. به همین دلیل در روی بلبرینگ به جای پنج رقم، گاهی چهار و گاهی مواقع سه رقم ذکر می شود. اعدادی که در صفحه قبل در داخل پرانتز آورده شده اند معرف همین نکته است.
مثلاً دربلبرینگ که با عدد 6012 مشخص شده است، شماره برینگ مطابق نمودار اولیه باید 61012 باشد که در آنها رقم 1 از شماره برینگ حذف شده است.
ذکر این نکته ضروریست که قواعد فوق الذکر در حالت کلی صحت داشته و جهت پی بردن به استثنائات به سازندهبلبرینگ  مراجعه نمائید. نام سازندگان برینگ نیز معمولاً بر روی برینگ قید می شود.
در اینجا چند حالت استثناء در مورد اندازه قطر داخلی بلبرینگ قید می شود. همانگونه که گفته شد در حالت کلی دو رقم سمت راست شماره برینگ در عدد 5 ضرب شده، اندازه قطر سوراخ داخلی بدست می آید.
در مورد قطرهای زیر 10
mm و 500 میلیمتر به بالا اندازه مستقیماً قید می شود.(گاهی اوقات همراه با یک /)
مثال: 511/530
d=530mm شماره برینگ یا 618/8 d=8mm شماره برینگ اندازه های بین 10mm الی 17mm به صورت کدهای زیر مشخص می شوند:
00=10
mm :61800 d=10mm کد
01=12
mm :61901 d=12mm
02=15
mm :51102 d=15mm
03=17
mm :1203 d=17mm
سه اندازه 28,22 و 32 میلیمتر نیز بدون قاعده ضریب بوده و مستقیماً قید می شوند:
: 320/22
d=22mm نظیربلبرینگ هایی که شماره آنها شش یا هفت رقمی است (به جز چند استثناء مثلاً در مورد بلبرینگ های ایگرگ) معمولاً غیر استاندارد بوده و ارقام ان معرف ویژگی یا اندازه خاصی نیست بلکه فقط شماره نقشه برینگ است.
علاوه بر این شماره، بلبرینگ ممکن است دارای پیشوند یا پسوند نیز باشد که هر یک معرف مشخصه ای در برینگ است.
مثال:بلبرینگشیار عمیق در یک طرف خود، کاسه نمد لاستیکی دارد 61803-
RS1بلبرینگ شیار عمیق در دو طرف خود، کاسه نمد لاستیکی دارد 61803-2RS1
امروزه، بلبرینگ ها در کاربردهای متنوعی به کار می روند. بلبرینگهای فوق سریع در قطعات دستی دندانپزشکی به کار می رود،بلبرینگ های هوافضائی در مریخ نورد به کار رفته اند، و بلبرینگ های خمشی در سیستم های همتراز نوری استفاده شده اند

    صنایع خودرو سازی ( سیک و سنگین )
    صنایع کانی های غیر فلزی
    صنایع نساجی و چرم سازی
    ماشین های کشاورزی
    تجهیزات بالابر

------------------------------------------------------------------------------------------------

صنعت


ین نوع پمپ  سایر به صورت خودمکش می باشد بدین معنی که فقط نیاز به یک بار هواگیری دارد که با پرکردن محفظه پمپ سایر

فلنجهای رانش و مکش الکترو پمپ به نیمه پایینی محفظه متصل بوده که هر دو فلنج در یک خط موازی مرکز قرار دارند (پمپ خطی).پروانه الکتروپمپ از نوع شعاعی، بسته و دارای دو ورودی سیال می باشد.
ااز جمله محصولات پر کاربرد:
 
الکتروموتورهای ولتاژ پایین
 الکتروموتورهای ولتاژ متوسط
 الکتروموتورهای ولتاژ بالا
 
الکتروموتورهای ضدانفجار
 
الکتروموتورهای DC
 
الکتروموتورهای دو سرعته
 
الکتروموتورهای Slip ring
طراحی قطعات مکانیکی به ویــژه گیربکس تـابع استانداردهای روز دنیا و درخواست مشتری می باشد که بر نحوه ساخت قطعه تأثیر گذاراست .  این مجموعه موفق به تولید انواع الکترو گیربکس های حلزونی ،گیربکس هلیکال ، گیربکس مخروطی مارپیچ ، گیربکس هیپوئیدی ، اسپروئیدی از 12/0 تا 3000 کیلووات و با کیفیت های مطلوب گردد  .از آنجایی که پویایی و ارتقاء کیفیت سرلوحه تلاش این مجموعه بوده است، این شرکت با دریافت گــواهــیــنــامه  ISO9000  از SGS  سوئیس در سال 1378 جزء برترین های کشور قرار گرفت

 

الکتروپمپ سانتریفیوژ پنتاکس سری CH، با فشار و دبی های متوسط ، در جاهایی که به کارکرد آرام و بی صدا نیاز می باشد، استفاده می شود.

انواع پمپ آب خانگی پنتاکس

یر  از سیال مورد نظر فقط یک بار صورت می پذیرد که بعد از آن حتی در صورت جدا شدن پمپ سایر از سیستم مورد نظر و استفاده پرتابل از آن در جای دیگر،‌ نیاز به هواگیری مجدد ندارد. مصرف این نوع پمپ سایر  بیشتر به صورت سیار می باشد. این پمپ سایردارای پروانه باز می باشد که عبور ذرات معلق را آسان می سازد.الکترو پمپ سانتریفیوژ پنتاکس

الکتروپمپ سانتریفیوژ سری CB ، دو پروانه بوده و به همین دلیل دارای هد بالایی می باشند و در ساختمانها کاربرد وسیعی دارند. در اصطلاح رایج این نوع پمپ پنتاکس  بشقابی دو پروانه نامیده می شود.الکترو پمپ سانتریفیوژ پنتاکس

 


    
پمپ پنتاکس دو پروانه
    
بوستر پمپ پنتاکس
    
پمپ پنتاکس 1 اسب
    
پمپ پنتاکس 2 اسب
    
پمپ پنتاکس PM80
    
پمپ پنتاکس PM45
    
پمپ پنتاکس CB210
    
پمپ پنتاکس CM100
    
پمپ پنتاکس CB100
    
پمپ پنتاکس CB160
    
پمپ پنتاکس CAM100
    
پمپ پنتاکس CB
    
پمپ پنتاکس CH200
    
پمپ پنتاکس

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 


طراحی سایت نرم نت

.یکی دیگر از دلایل طراحی سایت بهبود راندمان کاری و افزایش اعتبار شما میباشد که علاوه بر آن می توانید خدمات مرتبط با حرفه خود را به دیگران معرفی کنید و با صرف کمترین هزینه بهترین تبلیغ را در سطحی گسترده انجام دهید مشتریان میتوانند بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی در هر زمان با شما در ارتباط باشند،ممکن است طراحی سایت و همچنین بهینه سازی سایت برای شما پر هزینه باشد اما باید به این نکته توجه داشت که وب سایتی حرفه ای و اختصاصی نمایانگر جایگاه و وجهه ی تجارت شماست.

 

 

-----------------------------------------------------------------

 

تویوتا      لوازم یدکی تویوتا       یدکی تویوتا

 

 

تویوتا از جمله خودروهای راحت برای سرنشینان است

 بر اساس این گزارش افزایش تقاضا از سوی کشورهای نوظهور و در حال توسعه مهمترین علت تصمیم تویوتا برای افزایش تولید اعلام شده است.

 

ایمیل : info@toyotayadak.com - toyota_yadak@yahoo.com

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ارمان صنعت جهان

 

شما میتوانید محصولاتی نظیر الکتروپمپ ، پمپ اب، لوارا ، پنتاکس ،پمپ اب و کف کش را در لیست محصولات ارائه شده ارمان صنعت جهان پیدا کنید


 

لوله پلی اتیلن تهران پلاستیک شمس

این شرکت کلیه محصولات خود را به مدت 10 سال توسط * بیمه ایران * ضمانت می نماید . پلی اتیلن pex به معنی پلی اتیلن مشبک شده می باشد که در طی مراحل شیمیایی برخی از اتم های زنجیر پلی اتیلن آن بوسیله پل های کربن به هم متصل شده اند و یک ساختار مولکولی زنجیره ای را بوجود می آورند . pex پلیمری فوق مهندسی است که خواص متمایز فیزیکی و شیمیایی دارد و به سبب عمر بلند مدت این ماده در مقابل فشار های تر موستاتیکی و هیدروستاتیکی (دما و فشار ) و مقاومت زیاد در دمای کاری بالا در سیستم های لوله کشی استفاده می شود.

لوله‌ پلی اتیلن  pe80  دارای ضریب ایمنی 25/1 یا 25/1=sf بر اساس استاندارد DIN8074 برای دمای 20 تا 80+ و 50سال فشار کار مجاز تولید میشود .
بکارگیری از مواد جدیدتر با نام تجاری PE 80 پس از آن رو به ساخت رفت  که تولید کنندگان مواد اولیه متوجه شدند که با بالا بردن دانسیته مواد می توان در ضخامت و وزن کمتر به مواد اولیه ای با تحمل فشار بیشتر و قیمت مناسب تر دسترسی پیدا کرد . در ضمن آنکه با توجه به کاهش ضخامت عملا دبی عبوری به ازای واحد قطر از حالت قبلی آن بیشتر می شد وهمچنین بسیار به صرفه تر می شد.

 
از جمله کاربری های این لوله‌ پلی اتیلن ا، انتقال آب، مواد شیمیائی، سیالات خنک کننده و گرم کننده، مواد غذائی، دوغابها، گازها، هوای فشرده و سیستمهای خلا، چه در روی زمین و  چه در زیر زمین است. لوله‌ پلی اتیلن  تک جداره، از جمله این لوله ها هستند که می توان از آنها در فشارهای بین 2 تا 40 بار، با قطرهای مختلف استفاده نمود. ویژگیهای منحصر به فرد لوله‌ پلی اتیلن  نسب به انواع دیگر لوله منجر به آن گردیده که سرعت رشد استفاده از این محصول در شبکه های اتقال و توزیع آب نسبت به دیگر موارد بسیار بالاتر است.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

طراحی سایت نرم نت

از آنجائیکه روز به روز تعداد  استفاده کنندگان از  اینترنت در کشور بیشتر می شود از این رو فضای اینترنت بستری مناسب برای ایجاد ارتباطی نو  و همچنین عرضه خدماتی نوین  می باشدطراحی سایت میتواند نخستین گام در راستای پیدایش فرصتهایی نو در تجارت و ارائه ی خدمات به روشی نوین باشد. در این مورد طراحی وب سایت با امکانات مورد نظر برای مشتری امری مهم تلقی میشود.

شما میتوانید با توجه به اهدافی که در نظر دارید اقدام به طراحی وب سایت کرده و در جهت تحقق هدف خود گامی مطمئن و متفاوت بردارید.در دنیای تجارت الکترونیک وب سایت ها نقش بسیار مهمی در معرفی کالا ها و خدمات و در نتیجه جذب مشتری دارند.امروزه اکثر مردم به اینترنت دسترسی دارند و برای پیدا کردن خدمات مورد نیاز و یا خرید کالا از اینترنت کمک میگیرند.

یکی دیگر از دلایل داشتن وب سایت بهبود راندمان کاری و افزایش اعتبار شما میباشد که علاوه بر آن می توانید خدمات مرتبط با حرفه خود را به دیگران معرفی کنید و با صرف کمترین هزینه بهترین تبلیغ را در سطحی گسترده انجام دهید مشتریان میتوانند بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی در هر زمان با شما در ارتباط باشند،ممکن است طراحی سایت و همچنین بهینه سازی سایت برای شما پر هزینه باشد اما باید به این نکته توجه داشت که وب سایتی حرفه ای و اختصاصی نمایانگر جایگاه و وجهه ی تجارت شماست

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------افاق مزدا توزیع لوازم یدکی مزدا

خودش دارد. هنگامی که از نزدیک این خودرو مزدا  را ببینید متوجه می شوید که دیگر از آن خودروی فشرده و جمع و جور خبری نیست و با بازی با احجام و خطوط، ترکیبی استوار، مدرن و قدرتمند ایجاد شده است.

افاق مزدا قدیمی ترین مرکز تهیه و توزیع لوازم یدکی مزدا  در تهران است.

خودرو مزدا از نظر طراحی بدنه بسیار شیک میباشد.لوازم یدکی مزدا نسبت به سایر خودرو های وارداتی در دسترس تر بوده.مزدا از نظر نمای داخلی خودرو بی نظیر میباشد
 لوازم یدکی مزدا را میتوانید به اسانی تهیه کنید
لوازم یدکی مزدا بسیار پر رونق میباشد
واردات لوازم یدکی مزدا در ایران بسیار رایج است
تهیه و توزیع لوازم یدکی مزدا در ایران بسیار طرفدار دارید.

------------------------------------------------------------------------------------ 

فردوس بلبرینگ



هدف از قرار دادن قفسه در داخل
بلبرینگ  جلوگیری از تماس مستقیم اجزاء غلتشی با یکدیگر و در نتیجه کاهش گرما و اصطکاک است.
کاربرد دیگر آن نگهداری اجزاء غلتشی در مواردی است که
بلبرینگ از حلقه های قابل تفکیک تشکیل شده باشد. در بلبرینگ های نظیر رولبرینگ های استوانه ای یا سوزنی، اجزاء غلتشی را به گونه ای هدایت می کند تا اصطکاک به حداقل برسد. از استفاده های دیگر آن نگهداری گریس در داخل بلبرینگ است.
قفسه ممکن است در روی اجزاء غلتشی، حلقه درونی، حلقه بیرونی متمرکز شود. در سرعتها و شتابهای بالا، تمرکز بر روی حلقه درونی یا بیرونی به نوع اول ترجیح داده می شود.
از آنجائیکه قفسه تحت بارهای مختلف قرار گرفته و با مواد شیمیایی گوناگون تماس دارد انتخاب آن از اهمیت خاصی برخوردار است.
متداولترین قفسه ها از لحاظ جنس به صورت زیر طبقه بندی می شون:
قفسه های پلی آمیدی (فیبری)
Polyamide cages
در بعضی از
بلبرینگ ها نظیربلبرینگ های خود تنظیم با ابعاد کوچک و متوسط، قفسه را از جنس پلی آمید تقویت شده با فیبر شیشه ای می سازند.
ترکیبی مناسب از استحکام همراه با خاصیت الاستیکی، تطابق بهتر با گریس، اصطکاک و سایش کمتر ناشی از تماس با اجزاء غلتشی، امکان سرعت بالا در
بلبرینگ به خاطر سبک بودن قفسه و دقت ابعادی بالا به خاطر استفاده از روش قالبگیری تزریقی در ساخت آنها، از مزایای اینگونه قفسه ها به شمار می رود.
از محدودیت های این نوع قفسه ها مسئله دما است.
قفسه های فولادی
Steel cages
نوع پرس شده این قفسه ها در اکثر
بلبرینگ های شیار عمیق، بلبرینگ های بشکه ای و مخروطی کاربرد دارند.
این قفسه ها نسبتاً استحکامی بالا و وزن کمی دارند. جهت کاهش اصطکاک و سایش ممکن است تحت عملیات سخت کاری سطحی نیز قرار گیرند.
در
بلبرینگ های بزرگ از نوع ماشینکاری شده آنها استفاده می شود؛ و نیز در مواردی که احتمال تک خوردگی فصلی Season cracking در مورد قفسه های برنجی وجود دارد، از این نوع قفسه استفاده می شود.

قفسه های برنجی
Brass cages
نوع پرس شده این قفسه ها برای بعضی از سریهای کوچک و متوسط
بلبرینگ ها کاربرد دارد. اغلب روانکارها از لحاظ شیمیایی بر آن بی اثر هستند و در دمای بالاتر از 300 ºC نباید استفاده شوند. آمونیاک باعث ترک خوردگی فصلی در این نوع قفسه ها می شود.
علاوه بر قفسه های فوق الذکر، قفسه های ویژه ای از جنس پلاستیک های مخصوص، آلیاژهای سبک یا چدنهای مخصوص نیز در بعضی موارد ممکن است تولید شوند.
 


 

 

 

 

 

کفش زنانه

 

فروشگاه کفش زنانه نیکولاس ارائه دهنده انواع کفش زنانه ، طبی و پاشنه بلند میباشد. جدیدترین مدلهای کفش زنانه را در فروشگاه اینترنتی نیکولاس مشاهده فرمایید.شیک ترین مدلهای کفش زنانهه2015   مطابق با مد روز را در این فروشگاه خواهید یافت.

 

http://nicolas-shoes.com/

 


 

تولید لوله پلی اتیلن

تولید لوله پلی اتیلن  در چند دهه اخیر، انقلابی جدید در صنعت گازرسانی شهری به به وجود آورده است. تولید لوله پلی اتیلن  در مقیاس محدود، از اوایل دهه 1960 برای گازرسانی به منازل در کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار‌ گرفته بوداما امروزه به خاطر پیشرفت در زمینه ساخت مواد پلی اتیلن، استفاده از این نوع لوله‌ها گسترش چشمگیری یافته که می‌تواند دلیل معتبری بر کیفیت و قابل اطمینان بودن لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی‌ اتیلن باشد . امروزه بیش از 90 ٪ از لوله‌های نصب شده برای توزیع صنعت گاز طبیعی در آمریکا و کانادا از لوله‌های پلاستیکی استفاده شده که 99 درصد از آنها لوله پلی‌اتیلن می‌باشد.

 

http://www.polytitansanat.ir

 

 


 

سندبلاست

سندبلاست شیشه برای جلوگیری از دید یا ایجاد طرح بر روی شیشه استفاده میشود.سندبلاست شیشه به دلیل جذابیتی که برای بینندگان دارد امروزه با اببزاری مانند لیزر انجام میشود.سندبلاست شیشه یکی از روشهای بهینه حکاکی بر روی شیشه میباشد. که این کار توسط مجموعه نقش و شیشه انجتم میشود .

 

http://www.naghshoshishe.com/

 

 


 

 

 

شرکت تولیدی استارمش تولید کننده انواع پانل تری دی و مش میباشد.

 

.

پانل تری دی یک المان پیشرفته متشکل از یک هسته عایق میباشد . پانل تری دی در ساختمان به عنوان دیوارهای باربر و جدا کننده کاربرد دارد.اجرای انواع پانل تری دی توسط شرکت استار مش در سراسر کشور انجام میپذیرد.پانل تری دی در از شبکه های مش در طرفین پانل تشکیل شده.

 

http://starmeshco.com/



گواه ، مان ، مرسدس بنز ، هوو ، اسکانیا

شرکت دیزلمان مفتخر است که با بیش از سه دهه سابقه فعالیت، بهترین کالا را با نازلترین قیمت در اختیارتان قرار دهیم ."
احتراما باستحضار می رساند دیزلمان  با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در زمینه تهیه وتوزیع قطعات یدکی کامیون های مرسدس بنز ،گوا ،مان ،هوو،اسکانیا  و ...  فعال بوده و آمـاده ارایــه خدمت بـه شمـا همـوطنـان گـرامـی میبـاشد

مجموعه دیزلمان

 

ارائه کننده انواع ماشین گواه ، مان ، مرسدس بنز ، هوو ، اسکانیا

 

http://harkat-shz.com/

 


 

تاریخچه  کاغذ عکس برگردان

کاربردهای ویژه کاغذ عکس برگردان:
  
از دیگر کاربردهای مهم این نوع  کاغذ عکس برگردان ایجاد طرح یا علائم خاص در سطوحی است که در معرض شرایط سختی همچون سایش ، تابش آفتاب ، گرمای شدید و یا شوینده های قوی قرار دارند. از جمله این موارد می توان به شیشه های خودرو ، لوازم آزمایشگاهی ، شیشه های نما  و دستگاههای صنعتی اشاره داشت.

مصارف تزئینی   کاغذ عکس برگردانکاربرد اصلی استفاده از این نوع عکس برگردانها تزئین و ایجاد جلوه های بصری در انواع اشیاء سرامیکی است.

 

------------------------------------------------------------------------------------

لوله اذینفروشگاه شیدایی


لوله اذین   دارای پروانه استاندارد از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران برای لوله.
لوله اذین  دارای پروانه استاندارد از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران برای اتصالات.
-
 لوله اذین  دارای گواهینامه ISO 9001-2008 از شرکت DQS آلمان.
لوله اذین  دارای گواهینامه از شبکه جهانی کیفیت (IQNET)
بیمه نامه ده ساله تا مبلغ 000/000/30 ریال از بیمه ایران

وله اذین سبز سرد و گرم نیک بسپار
لوله اذین سبز یزد بسپار
لوله اذین  سبزآذین
لوله اذین سبز موج
نمایندگی رسمی یزد لوله
لوله سبز


ساندویچ پانل سقفی مفتول طاهرخانی

ساندویچ پانل چیست؟
ساندویچ پانل همان طور که از اسمش پیداست, از ترکیب چند لایه از مواد مختلف به طور یک پارچه و در کنار هم تشکیل میشود و در صنعت انواع گوناگون و در عرصه ی ساخت و ساز مصارف بسیاری دارد. در عصر حاضر که تمام دنیا به سمت سرعت بالا و کیفیت برتر در پروژه و فرایند ها پیش میرود, استفاده از ساندویچ پانل بسیار رایج و پر طرفدار شده.
به دلیل مصارف گوناگون و خواص متفاوت ساندویچ پانل ,انواع بسیاری از مواد در کنار هم قرار میگیرند تا محصولی مطلوب را تشکیل دهند.
در این جا چند نوع از مواد تشکیل دهنده ی هسته ی ساندویچ پانل را معرفی میکنیم:
انواع مواد موجود در هسته ی ساندویچ پانل:
1-
فوم عایق پلی یورتان (Polyurethane)
2-
فوم عایق پلی استایرن (Polystyrene)
3-
فوم عایق اکس پی اس (xps)
4-
عایق پشم سنگ (rock wool)
ساندویچ پانل سقفی و دیواری

ساندویچ پانل در نما، دیوار پارتیشن و سقف استفاده می‌شود. کاربردی عمومی عبارتند از ساختمان‌های صنعتی، اداری و تجاری، سالن‌های ورزشی، انبارها و نیروگاه. همچنین ساندویچ پانل برای استفاده در ساختمان‌های صنایع مواد غذایی و صنایعی که خواستار اتاقهای تمیز می باشد، مناسب می‌باشد.

ساختمان‌های پیش ساخته از ساندویچ پانل به صرفه است که شامل یک هسته عایق داخلی بین دو لایه ورق از فولاد رنگ پوشش داده شده است. هسته عایق را می توان به پشم های معدنی، پلی اورتان (PU) و یا پلی استایرن (EPS).

علاوه برساندویچ پانل، فولادغرب طیف گسترده ای از مواد ساخت و ساز فولاد و ابزار مورد نیاز برای نصب و راه اندازی ساندویچ پانلها را ارائه می‌دهد. ما همچنین مجموعه‌ای از خدمات حرفه ای و پشتیبانی کامل فنی ارائه می کنیم.



 

جعبه کادویی

.    تولید جعبه کادویی بزرگ کادویی

این مرکز با بیش از ۱۲ سال سابقه در زمینه طراحی و چاپ و ساخت جعبه کادویی در مدلها و اندازه های مختلف توانسته با ارایه کیفیت برتر و قیمت مناسب جایگاه خوبی را در بازار کسب نماید.این مرکز دارای بزرگترین دستگاه دایکات در قلب بازار چاپ و ساخت جعبه کادویی در تهران می باشد.همچنین با تهیه دستگاه های دیگری در جهت ارائه خدمات با کیفیت عالی در زمان و قیمتی مناسب گام مهمی را برداشته است.طراحی و چاپ و تولید و ساخت پازل و ساک دستی و وایت برد و انواع مجله و تراکت و کاتالوگ  و جعبه کادویی نیز از دیگر فعالیت های تخصصی این مرکز به شمار می رود.

موسسه چاپ و جعبه  کادویی سازی باکسی چی با بیش از 12سال تجربه در زمینه طراحی، چاپ و تولید تخصصی انواع جعبه کادویی مقوایی، فانتزی، لمینتی، کارتنی، طلقی و ساک دستی های مقوایی فروشگاهی با کادری مجرب و حرفه ای پاسخگوی تمام نیازهای شما عزیزان می باشد


جعبه کادویی بی نظیر خود را از باکسی چی تهیه کنید.

طراحی جعبه  کادویی بسیار شیک

جعبه کادویی مناسب برای هر سن و سال و هر مراسمی

جعبه کادویی با رنگ بندی های متنوع

جعبه کادویی در طراح های متنوع


 -----------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.