کسب و کار و تجارت

کسب و کار و تجارت

کسب و کار و تجارت

کسب و کار و تجارت

معرفی برندهای برتر



ارمان صنعت جهان

الکتروپمپ و سایر محصولات آرمان صنعت جهان 

شرکت آرمان صنعت جهان ( مشاوره  رایگان  09123073498 )

ا بیش از سه دهه تجربه در زمینه پخش انواع الکترو پمپ،لوارا، پنتاکس ، موتور برق ، کف کش ، پمپ آب ، الکتروموتور، دیزل ژنراتور، موتورپمپ، لوازم کشاورزی و شستشو و همچنین محصولات ساختمانی،آمادگی خود را جهت ارائه خدمات تجاری، فنی و مشاوره‌ای در جهت تامین انواع کالاهای ذیل در بخش صنعتی، کشاورزی ، باغبانی و ساختمانی اعلام می‌نماید .


 


    الکتروپمپ و موتورپمپ

    الکتروموتور و الکترو گیربکس

    مولد برق (موتور برق، موتورژنراتور)

    وکیوم پمپ و BLOWER

    کارواش خانگی و صنعتی

    لوازم باغبانی

    سم پاش

    مخازن تحت فشار دیافراگمی

محصولات آرمان صنعت جهان :

لیست محصولات آرمان صنعت جهان در منوهای کناری و بالای وب سایت درج گردیده است که شمامل : الکتروموتورها ، محصولات باغبانی ، پمپ آب ، پمپ ایران ، پمپ های هوادهی ، انواع کارواش ، ماشین آلات صنعتی ، موتور برق ، وکیوم پمپ ، تصفیه آب و ... می باشد







طراحی سایت نرم نت

از آنجائیکه روز به روز تعداد  استفاده کنندگان از  اینترنت در کشور بیشتر می شود از این رو فضای اینترنت بستری مناسب برای ایجاد ارتباطی نو  و همچنین عرضه خدماتی نوین  می باشدطراحی سایت میتواند نخستین گام در راستای پیدایش فرصتهایی نو در تجارت و ارائه ی خدمات به روشی نوین باشد. در این مورد طراحی وب سایت با امکانات مورد نظر برای مشتری امری مهم تلقی میشود.

شما میتوانید با توجه به اهدافی که در نظر دارید اقدام به طراحی وب سایت کرده و در جهت تحقق هدف خود گامی مطمئن و متفاوت بردارید.در دنیای تجارت الکترونیک وب سایت ها نقش بسیار مهمی در معرفی کالا ها و خدمات و در نتیجه جذب مشتری دارند.امروزه اکثر مردم به اینترنت دسترسی دارند و برای پیدا کردن خدمات مورد نیاز و یا خرید کالا از اینترنت کمک میگیرند.

یکی دیگر از دلایل داشتن وب سایت بهبود راندمان کاری و افزایش اعتبار شما میباشد که علاوه بر آن می توانید خدمات مرتبط با حرفه خود را به دیگران معرفی کنید و با صرف کمترین هزینه بهترین تبلیغ را در سطحی گسترده انجام دهید مشتریان میتوانند بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی در هر زمان با شما در ارتباط باشند،ممکن است طراحی سایت و همچنین بهینه سازی سایت برای شما پر هزینه باشد اما باید به این نکته توجه داشت که وب سایتی حرفه ای و اختصاصی نمایانگر جایگاه و وجهه ی تجارت شماست.

 





خطر کانال و خوابانیدن لوله پلی اتیلن و نیمه اصلی در زیر خاک، لوله پلی اتیلن اصلی و نیمه اصلی وظیفه انتقال آب تا لوله های آبده (لترالها) را بعهده می گیرند.


لوله پلی اتیلن اصلی و لوله های نیمه اصلی


این لوله ها معمولاً از جنس پلی اتیلن می باشند. لوله پلی اتیلن اصلی آب را از ایستگاه کنترل مرکزی به لوله های نیمه اصلی می رساند این لوله ها باید در عمق مناسبی درون خاک قرار گیرند .


اتصال شبکه لوله پلی اتیلن اصلی و نیمه اصلی به لوله ایده (لترالها)


پوشاندن مسیر لوله پلی اتیلن اصلی و نیمه اصلی


لوله های آبده ( لترالها ) بوسیله اتصالاتی مانند بست ابتدایی به لوله های اصلی و یا نیمه اصلی متصل میگردند.


اتصال شبکه لوله پلی اتیلن اصلی و نیمه اصلی به لوله های آبده ( لترالها )


شستشوی اولیه سیستم پس از نصب


شستشوی اولیه لوله پلی اتیلن اصلی ونیمه اصلی به همراه لوله های آبده ، سیستم را از هر گونه ذرات وارد شده در مسیر لوله پلی اتیلن بعد از عملیات نصب

انواع لوله پلی اتیلن
تقسیم‌بندی منهول‌ها را باید با توجه به محل کاربردآن به دو دسته خلاصه نمود. منهول‌های با قطر کم مورداستفاده در خطوط فرعی شبکه به دلائل زیر
1.    قطر لوله‌ پلی اتیلن کم است
2.    دبی جریان کم است
3.    تعداد لوله‌ پلی اتیلن وارده ممکن است زیاد باشد.
منهول‌های با قطرهای بالا مورد استفاده در خطوط اصلی شبکه به دلائل زیر
1.    در خطوط اصلی و خطوط انتقال
2.    قطر لوله‌ پلی اتیلن زیاد است
3.    دبی جریان بالا است
4.    -تعداد لوله‌ پلی اتیلن وارده محدود یا یکی است.
با توجه به نوع کاربرد می‌توان این منهول را از نظر مواد اولیه ساخت به شکل زیر خلاصه نمود:
1.    منهول‌های بتنی پیش ساخته(منهول سنتی)
2.    منهول‌های بتنی ساخت درجا(منهول سنتی)
3.    منهول آجری به همراه ملات
4.    منهول‌های GRP
5.    منهول‌های پلی اتیلنی


تست و راه اندازی سیستم


پس از شستشوی اولیه، تست سیستم و تنظیم فشار هیرولیکی در لوله  پلی اتیلن آبده ضروری بوده و تضمین کننده کارایی بالای سیستم خواهد بود


حالا از آبیاری قطره ای لذت ببرید


شما توانسته اید نیاز آبی گیاهان خود را به خوبی تامین نمایید و در پول و وقت خود صرفه جویی کنید.

مصارف گازرسانی لوله پلی اتیلن

آغاز استفاده از لوله های پلاستیکی تحت فشار، از اوایل سال 1950 میلادی بوده است. از جمله کاربریهای لوله پلی اتیلن، انتقال آب، مواد شیمیایی، سیالات خنک کننده و گرم کننده، مواد غذایی، دوغابها، گازها، هوای فشرده و سیستمهای خلأ، چه در روی زمین و چه در زیر زمین است.یکی از اولین موارد کاربرد لوله پلی اتیلن (با دانسیته متوسط) در زمینه انتقال گاز بوده است که از سال 1960 میلادی مورد استفاده قرار گرفته است. در حال حاضر بیش از 90% خطوط انتقال گاز ایالات متحده و کانادا از پلاستیک است که 99% آن نیز از جنس لوله پلی اتیلن است. لوله  پلی اتیلن در شبکه های انتقال گاز تنها در آمریکای شمالی، بلکه در سرتاسر گیتی استفاده می شوند.


فروش تمام لوازم یدکی مزدا

تمام قطعات اصلی - کره ای و ژاپنی خودرو های مزدا

بزرگترین وارد کننده قطعات و لوازم یدکی اصلی و متفرقه مزدا

ارسال به تمام نقاط تهران و ایران

فروش تکی و عمده با نازل ترین قیمت

اماده ارائه خدمت به نمایندگی ها تعمیر گاه ها مشتری ها و دیگر مراکز خدماتی

افاقی    02133116943-33116885   

تمامی لوازم یدکی مزدا و قطعات یدکی مزدا را میتواتید از فروشگاه افاق خودرو تهیه نمایید 

شناخته شده ترین و پر فروش ترین خودروی ساخت شرکت مزدا در جهان ، خودروی مزدا ۳ است.  به همین دلیل نسل جدیدمزدا می بایست ادامه دهنده ی راه نسل های قبل باشد EC0-232. مزدا۳ مدل ۲۰۱۴ درواقع یک خودروی دوست داشتنی اسپرت است . این خودرو زیبا در واقع یک خودروی هاچ بک اسپرت است که طراحی بسیار بهتری نسبت به مدل های قبلی۰۰۰-۹۹۸

خودش دارد. هنگامی که از نزدیک این خودرو مزدا  را ببینید متوجه می شوید که دیگر از آن خودروی فشرده و جمع و جور خبری نیست و با بازی با احجام و خطوط، ترکیبی استوار، مدرن و قدرتمند ایجاد شده است.

افاق مزدا قدیمی ترین مرکز تهیه و توزیع لوازم یدکی مزدا  در تهران است.


بلبرینگ پارس تامین

تفاوت اصلی رولبرینگ و بلبرینگ در مقاومت آنها در برابر انواع بارهای وارده است. بطور کلی بار وارده بر انواع رولبرینگ ها وبلبرینگ ها به دو صورت شعاعی (radial) ومحوری (thrust) می باشد و بسته به موقعیت و شرایطی که بلبرینگ مورد استفاده قرار می گیرد یکی از این دو بار ویا هردو بار بر آن وارد می شوند.در مواقعی که فشار از نوع شعاعی باشد، می توان از رولبرینگ ها استفاده کرد، زیرا رولبرینگ ها در برابر این نوع بارها بسیار مقاوم اند و درصورتی که هردو بار شعاعی و محوری وارد شود، از بلبرینگ ها می توان استفاده کرد.

بلبرینگ و بار


 بلبرینگ و مقدار بار یکی از فاکتورهای تعیین کننده ابعاد بلبرینگ است.عموما،رولربیرینگ ها توانایی حمل بار بیشتری نسبت به بلبرینگ ها با ابعاد مشابه دارند.همچنین بلبرینگ بدون قفسه توانایی حمل بار بیشتری نسبت به بیرینگ های قفسه دار مشابه دارند.بلبرینگ ها عموما برای بارهای کم و متوسط بکار میروند.برای بارهای سنگین و شفت های قطور ،رولربیرینگ ها انتخاب بهتری می باشند.

بلبرینگ بیرینگ های کوچک را می توان بر روی سطح مخروطی به کمک یک مهره حرکت داد.در صورت استفاده از غلاف واسطه از مهره غلاف استفاده می شود.غلاف بیرون کشیدنی کوچک را می توان به کمک یک مهره به زیربلبرینگ ها هل داد.آچارهای قلابدار یا ضربه ای (Hook or Impact Spanner) را می توان برای سفت کردن مهره استفاده کرد. سطوح شفت و غلاف را باید قبل از نصب به روغن آغشته نمود.
بلبرینگ های متوسط و بزرگ برای بلبرینگ های بزرگ نیروی بسیار زیادی لازم است.


بیرون آوردن بلبرینگ ها  
در صورتی که بلبرینگ بعد از بیرون آوردن مجدا استفاده می شود نیروی اعمال شده برای بیرون آوردن هرگز نباید از طریق اجزای غلتنده منتقل شود. برای بلبرینگ های تفکیک پذیر رینگ همراه با مجموعه اجزای غلتنده و قفسه را می توان مستقل از رینگ دیگر بیرون آورد.برای بلبرینگ های  تفکیک ناپذیر ابتدا باید رینگ لق را از جای خود بیرون کشید و برای کشیدن رینگ با انطباق تداخلی ابزاهایی که در این بخش شرح داده می شوند، بکار برد.انتخاب ابزار به نوع  و اندازه بلبرینگو میزان تداخل بستگی دارد.

 




فردوس بلبرینگ

مجموعه رولربیرینگ ها شامل رولربینگ های طرح NU بدون رینگ داخلی، با پیشوند شماره فنی RNU رولربیرینگ های طرح N بدون رینگ خارجی، با پیشوند شماره فنی  نیز موجود می باشند. این بلبرینگ ها در شرایطی که سطح غلتش سخت و سنگ زده شده بر روی شفت یا نشیمنگاه ایجاد شده است، بکار می روند.از آن جایی که بیرینگ های RNU نیاز به رینگ داخلی ندارند قطر شفت بزرگ تر است و در نتیجه چیدمان محکم تر و سفتی بالاتری به دست می آید. از طرف دیگر امکان جابجایی شفت نسبت نشیمنگاه فقط محدوده به پهنای سطح غلتش بر روی شفت (طرح RNU ) یا نشیمنگاه (RN) است.انواع دیگر رولربیرینگهای یک ردیفه شامل بلبرینگ ها با رینگ داخلی پهن تر و ترکیب متفاوت لبه ها نسبت به طرح های استاندارد و بلبرینگ  هایی که با شماره نقشه مشخص شده و دارای ابعاد غیر استاندارد هستند، می باشند.از نظر طراحی، این نوع بلبرینگ  ها نظیر دو بلبرینگ  تماس زاویه ای تک ردیفه است که به صورت پشت به پشت جفت شده باشند، فقط در مقایسه از پهنای آن کاسته می شود. این بلبرینگ  ها قادر به تحمل بارهای شعاعی سنگین و بارهای محوری از هر دو جهت بوده و زاویه تماس در اکثریت آنها 32º است.

حداقل باری که باید همیشه به این نوع بلبرینگ ها اعمال شود تا از مسائلی نظیر سرخوردن ساچمه بر روی شیار اجتناب شود، بدین طریق می آید: بار شعاعی حداقل، Frm=N ضریب بار حداقل، K= در بلبرینگ های سری 32 80= در برینگ های سری 32A 60= در برینگ های سری 32E 90= در بلبرینگ  سری 33 95= در برینگهای سری 33A 70= در برینگهای سری 33E 110= ویسکوزیته روغن در دمای کار، V=mm2/S سرعت بلبرینگ  ، n=r/min قطر متوسط برینگ ، dm=mm, 0.5(d+D) اگر وزن قطعات مجاور برینگ  و نیروهای خارجی که به آن اعمال می شوند به نیروی محاسبه شده از فرمول فوق الذکر نرسید، باید به طریقی این نیرو را روی بلبرینگ  اعمال کرد.بلبرینگ

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
اصول کارکرد یک بلبرینگ


طراحی این بلبرینگ  ها به نحوی است که یکی از حلقه های داخلی یا بیرونی، از یک یا دو طرف لبه نداشته و لذا بلبرینگقابلیت تفکیک شدن دارد. این امر در مواردی نظیر جا زدن و در آوردن بلبرینگ  ها به خصوص در مواردیکه انطباق باید تداخلی باشد، موجب تسهیل کار می شود. این نوع بلبرینگ ضمن قابلیت در تحمل بارهای سنگین، قادر به چرخش با سرعتهای بالا نیز هستند. در یک نوع از آنها که شماره آن با حرف NU آغاز می شود، حلقه پایینی بدون لبه و قابل تفکیک شدن است و در نوع دیگر که با حرف N مشخص می شود، حلقه بالایی بدون لبه است. در مواردی نظیر انبساط طولی شافت در اثر حرارت، امکان جابجایی حلقه ها در امتداد محوری از ایجاد تنش جلوگیری می کند. در نوع دیگر بلبرینگ که با NJ شروع می شود، حلقه داخلی در یک سمت دارای لبه است، لذا امکان تغییر مکان محوری از یک سمت وجود دارد. در سری که با NUP شروع می شوند، حلقه پایینی در یک سمت لبه یکپارچه و در سمت دیگر لبه جداشدنی دارد. این نوع طراحی باعث می شود که نخست بلبرینگ قابل تفکیک را به راحتی نصب نموده و سپس با گذاشتن لبه شل در جلوی آن بلبرینگ  را از دو طرف در امتداد محوری تثبیت کرد. می توان به جای لبه جداشدنی از حلقه گوشه دار Angle ring که با HJ مشخص می شود، استفاده نمود. مقدار ناهمراستایی مجاز در بلبرینگ سری 10، 2، 3 و 4، چهار دقیقه و در سریهای 22 و 23، سه دقیقه است. بلبرینگ  های استوانه ای تا دمای 150ºc بدون تغییر بعد قابلیت کارکرد دارند. پنجره ساچمه آنها نیز در انواع پلی آمیدی، فولادی و برنجی بسته به هر سری اندازه تولید می شود

 

تویوتا      لوازم یدکی تویوتا       یدکی تویوتا

 بر اساس این گزارش افزایش تقاضا از سوی کشورهای نوظهور و در حال توسعه مهمترین علت تصمیم تویوتا برای افزایش تولید اعلام شده است.

میزان تقاضا برای خودروهای تویوتا طی ماههای اخیر در بازارهای آسیایی و آمریکای جنوبی رشد چشمگیری داشته است . البته بحران بدهی و کسری بودجه منطقه یورو موجب کاهش تقاضا برای خودروهای تویوتا در این کشورها شده است .

آدرس : تهران ، خیابان امیرکبیر ، پاساژ کاشانی، طبقه همکف، پلاک 63.

تلفن : 02133958181 - 02133958182

تلفن : 02133952940 - 02133945373 - 02133919845

یمیل : toyotayadak@gmail.com


ایمیل : info@toyotayadak.com - toyota_yadak@yahoo.com 




لوازم یدکی تویوتا ، قطعات یدکی تویوتا ، ، لوازم و قطعات یدکی اصلی تویوتا و لکسوس، فروش کلیه قطعات یدکی تویوتا و لکسوس ، لوازم یدکی لکسوس






محصولات به کار برده در صنایع


ساندویچ پانل مفتول طاهرخانی

 مشخصات فنی ساندویچ پانل های دیواری، سقفی و سرد خانه ای : 
 
نوع و ضخامت ورق مورد استفاده :

 ورق آلوزینگ پیشرنگ شده به ضخامت 0.5 میبمتر در رنگ های متنوع و از نوع سوپر پلی استر کوره ای به ضخامت 25 میکرون در قسمت بیرون و 7 میکرون رنگ پرایمر کوره ای از داخل در محل اتصال ورق با فوم (چسبندگی فوم به ورق)
انواع پوشش ساندویچ پانل :
دو رو ورق ، یکرو ورق یکرو فویل ، یکرو نایلون ، یکرو ورق یکرو کاغذ ، دو رو نایلون  ،دو رو کاغذ ، دو رو فویل 

ساندویچ پانل ها بنا به نوع کاربرد آن به انواع ذیل تقسیم بندی میشوند:
1- ساندویچ پانل سقفی
2- ساندویچ پانل دیواری
2-1- ساندویچ پانل دیواری برای سوله، کارگاهی، اداری، مسکونی و...
2-2- ساندویچ پانل دیواری سردخانه ای
3- ساندویچ پانل اتاق های تمیز (clean room)
4- ساندویچ پانل دو رو نایلون
ساندویچ پانل ها از دو رو ورق تشکیل شده و با توجه به جایگاه استفاده آنها میتواند ورق گالوانیزه ، آلومینیوم ، دو روآلوزینگ ، دو رو فویل ، یکرو ورق و یکرو فویل ، دو رو نایلون ، دو رو کاغذ مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به تنوع پانل ها در نوع استفاده از ورق باید توجه داشت که ورق تاثیر بسیاری درکیفیت و دوام آن دارد . .
ورق ها که بصورت کویل وارد شرکت می شوند توسط دستگاه تمام اتوماتیک ورق صاف کن باز و صاف شده و پس از فرم دهی با دستگاه رول فرمینگ و قبل از تزریق فوم پیشگرم شده تا آمادگی چسبندگی لایه پرایمر به فوم را بیشتر کند و در مواد فوم پلی یورتان ماده شیمیایی مخصوصی وجود دارد که نقش کاتالیزور را ایفا میکند که با سرعتی که خطوط تولیدساندویچ پانل داشته ، تا در انتها مواد فوم به حالت سختی مورد نظر رسیده باشند .
 


ساندیچ پانل های پیچ مخفی عمدتا کاربرد ساختمانی دارند.این نوع ساندویچ پانل با توجه به ساختار خاص بدنه آن نسبت به ساندویچ پانل دیواری ساده دارای مقاومت مکانیکی بیشتری می باشند، بعلاوه به دلیل طراحی و ساختار ویژه محل اتصالساندویچ پانل ها به یکدیگر، پیچ اتصال پانل به اسکلت قابل روئیت نمی باشد.
این ساندویچ پانل ها به طول مورد نیاز و به ضخامت زیر تولید میشوند:
1-ساندویچ پانل پیچ مخفی50mm دو رو ورق(کاربرد ساختمانی، دانسیته 2+40)
2-ساندویچ پانل پیچ مخفی75mm دو رو ورق (کاربرد ساختمانی، دانسیته 2+40) 

ساندویچ پانل و ضخامت
ضخامت ورقهای داخلی و خارجی ساندویچ پانل ها با توجه به جداول بارگذاری سازنده های ورق انتخاب می شوندو با توجه به فاصله مجاز ساپورتها، ورقها می توانند گالوانیزه یا آلومینیومی باشند.

ساندویچ پانل یا همان ساندویچ پنل که بعضا نیز به این نام گفته می شود!!! را می توان اینگونه تعریف کرد که ساختاری سبک و مرکب دارد که از دو طرف به دو لایه محدود شده است و در وسط آن یک لایه عایق قرار دارد (همانند یک ساندویچ خوردنی که نان آن مواد غذایی را احاطه کرده است) این ماده عایق می بایست بسیار نرم و سبک و دارای خواص فیزیکی خاص باشد. ساندویچ پانل ها به دو گروه دیواری و سقفی تقسیم می شوند. و از طرفی خود ساندویچ پانل های سقفی و دیواری از موادی مانند پلی یورتان (بعضا پلی اورتان نیز نوشته می شود که اصطلاح علمی و صحیح آن همین ساندویچ پانل پلی اورتان است)، پلی استایرن، پشم سنگ و پشم شیشه تولید می شوند و در پوشش انها از ورق آلومینیم ساده و طرح دار رنگی، ورق آلوزینک ساده و طرح دار رنگی، ورق های گالوانیزه رنگی و ... استفاده می شود.

مطالب مرتبط
•    ساندویچ پانل و معرفی
•    ساندویچ پانل و طراحی
•    ساندویچ پانل و ضخامت
•    ساندویچ پانل و انواع آنها
•    ساندویچ پانل دیواری
•    ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی
•    ساندویچ پانل پلی یورتان سقفی 3 گام
•    ساندویچ پانل پلی یورتان سقفی 5 گام
•    ساندویچ پانل پلی یورتان
•    ساندویچ پانل سردخانه ای
•    ساندویچ پانل پشم سنگی
•   


و کاربردهای آن
•    ساندویچ پانل و مزایای آن
•    ساندویچ پانل دیواری تصویر
•    تصویر ساندویچ پانل سقفی
•    ساندویچ پانل خبر خوان


جعبه کادویی
در این سالها سعی کرده ایم با بهره گیری از نیروی جوان و خلاق کشور ، با کیفیت برتر محصولات  جعبه کادویی باکسیچی ، بخشی از نیاز کشور در زمینه بسته بندی و جعبه  کادویی را تامین و هم چنین از واردات بی رویه جعبه کادویی با کیفیت پایین و قیمت بالا جلو گیری کنیم زیرا معتقدیم این امر جز خروج ارز از کشور عاید دیگری ندارد . کیفیت محصولات ما تضمین شده و مورد تایید تمامی مشتریان است
ویژگی ها :

1.    تولید جعبه کادویی تک سایز در رنگ ها و طرح های مختلف
2.    تولید جعبه کادویی سایزبندی از کوچک به بزرگ در مجموعه های مختلف با طرح ها و رنگ های گوناگون
3.    تولید  انواع محصولات جانبی تزیینی شامل پاکت های کادویی ، کیسه های کادویی ، انواع پوشال ، گل خشک تزیینی و ...

.    تولید جعبه کادویی بزرگ کادویی

این مرکز با بیش از ۱۲ سال سابقه در زمینه طراحی و چاپ و ساخت جعبه کادویی در مدلها و اندازه های مختلف توانسته با ارایه کیفیت برتر و قیمت مناسب جایگاه خوبی را در بازار کسب نماید.
این مرکز دارای بزرگترین دستگاه دایکات در قلب بازار چاپ و ساخت جعبه کادویی در تهران می باشد.
همچنین با تهیه دستگاه های دیگری در جهت ارائه خدمات با کیفیت عالی در زمان و قیمتی مناسب گام مهمی را برداشته است.
طراحی و چاپ و تولید و ساخت پازل و ساک دستی و وایت برد و انواع مجله و تراکت و کاتالوگ  و جعبه کادویی نیز از دیگر فعالیت های تخصصی این مرکز به شمار می رود.

موسسه چاپ و جعبه  کادویی سازی باکسی چی با بیش از 12سال تجربه در زمینه طراحی، چاپ و تولید تخصصی انواعجعبه کادویی  مقوایی، فانتزی، لمینتی، کارتنی، طلقی و ساک دستی های مقوایی فروشگاهی با کادری مجرب و حرفه ای پاسخگوی تمام نیازهای شما عزیزان می باشد





 


صنعت



فلنجهای رانش و مکش الکترو پمپ به نیمه پایینی محفظه متصل بوده که هر دو فلنج در یک خط موازی مرکز قرار دارند (پمپ خطی).
پروانه الکتروپمپ از نوع شعاعی، بسته و دارای دو ورودی سیال می باشد. در این نوع پروانه نیروی محوری عمدتاً وجود نخواهد داشت، پروانه به صورت استاتیکی و دینامیکی مطابق ISO1940 بالانس شده است.

محصولات:
 الکتروموتورهای ولتاژ پایین
 الکتروموتورهای ولتاژ متوسط
 الکتروموتورهای ولتاژ بالا
 الکتروموتورهای ضدانفجار
 الکتروموتورهای DC
 الکتروموتورهای دو سرعته
 الکتروموتورهای Slip ring



.


طراحی قطعات مکانیکی به ویــژه گیربکس تـابع استانداردهای روز دنیا و درخواست مشتری می باشد که بر نحوه ساخت قطعه تأثیر گذاراست .  پیروی از این اصول باعث گردید که این مجموعه موفق به تولید انواع الکترو گیربکس های حلزونی ،گیربکس هلیکال ، گیربکس مخروطی مارپیچ ، گیربکس هیپوئیدی ، اسپروئیدی از 12/0 تا 3000 کیلووات و با کیفیت های مطلوب گردد  .از آنجایی که پویایی و ارتقاء کیفیت سرلوحه تلاش این مجموعه بوده است، این شرکت با دریافت گــواهــیــنــامه  ISO9000  از SGS  سوئیس در سال 1378 جزء برترین های کشور قرار گرفت

 موتور برق چیست؟
موتور برق مجموعه ای شامل یک موتور و یک ژنراتور می باشد که ژنراتور نیروی مکانیکی موتور را با استفاده از گشتاور  به نیروی الکتریکی خروجی  تبدیل میکند که اندازه و سایز موتور برق بر مبنای میزان جریان الکتریکی خروجی آن که KW کیلو وات و یا KVA می باشد متفاوت است.

طبق تعریفی دیگر موتور برق دیزل ژنراتور کوچک شده است که برای تامین برق  در ظرفیت کم و مکان های کوچک استفاده می شود.

 انواع موتور برق بنزینی موجود به شرح زیر می باشد:

    موتور برق بنزینی هوندا
    موتور برق بنزینی پاورمیت
    موتور برق بنزینی روبین
    موتور برق بنزینی جیانگ دانگ
    موتور برق بنزینی کیپور
    موتور برق بنزینی المکس


ین نوع پمپ  سایر به صورت خودمکش می باشد بدین معنی که فقط نیاز به یک بار هواگیری دارد که با پرکردن محفظه پمپ سایر


یر  از سیال مورد نظر فقط یک بار صورت می پذیرد که بعد از آن حتی در صورت جدا شدن پمپ سایر از سیستم مورد نظر و استفاده پرتابل از آن در جای دیگر،‌ نیاز به هواگیری مجدد ندارد. مصرف این نوع پمپ سایر  بیشتر به صورت سیار می باشد. این پمپ سایردارای پروانه باز می باشد که عبور ذرات معلق را آسان می سازد.
الکترو پمپ سانتریفیوژ پنتاکس
الکتروپمپ سانتریفیوژ سری CB ، دو پروانه بوده و به همین دلیل دارای هد بالایی می باشند و در ساختمانها کاربرد وسیعی دارند. در اصطلاح رایج این نوع پمپ پنتاکس  بشقابی دو پروانه نامیده می شود.
الکترو پمپ سانتریفیوژ پنتاکس

الکتروپمپ سانتریفیوژ پنتاکس سری CH، با فشار و دبی های متوسط ، در جاهایی که به کارکرد آرام و بی صدا نیاز می باشد، استفاده می شود.

انواع پمپ آب خانگی پنتاکس

    پمپ پنتاکس دو پروانه
    بوستر پمپ پنتاکس
    پمپ پنتاکس 1 اسب
    پمپ پنتاکس 2 اسب
    پمپ پنتاکس PM80
    پمپ پنتاکس PM45
    پمپ پنتاکس CB210
    پمپ پنتاکس CM100
    پمپ پنتاکس CB100
    پمپ پنتاکس CB160
    پمپ پنتاکس CAM100
    پمپ پنتاکس CB
    پمپ پنتاکس CH200
    پمپ پنتاکس




لنت ترمز الیگ

گاهی کوتاه به محتویات یک لنت ترمز می اندازیم . به صورت کلی ، تمام کمپانی ها ی خودرو سازی از یک نوع مواد مشابه در ساخت لنت ترمز خود استفاده می کنند . لنت ترمز اصولا از الیاف ( Fibers ) ، پرکننده ها ( Filers) اصلاح کننده های اصطکاک ( Friction Modifires) و رزین های اتصال دهنده ( Resin Binders) ساخته شده اند نوع مواد بکار رفته و در صد استفاده از آنها در هر بخش تبدیل به اسرار شرکت ها و فاکتورهای برتری آنها نسبت به یکدیگر گشته است .

الیاف جزیی از لنت است که استقامت ( Strength ) را برای لنت ترمز بوجود می آورد

لنت ترمز قسمتی از سیستم ترمز وسایل نقلیه‌است که با به وجود آوردن اصطکاک با کاسه ترمز باعث شتاب منفی در خودرو می‌شود. قدرت لنت ترمز معمولاً ۱۰ برابر قدرت موتور و حتی بیشتر می‌باشد.
لنت ترمز وظیفه دارد با تولید اصطحکاک مناسب انرژی جنبشی چرخ متحرکی را که تحت تاثیر نیروی موتور می‌باشد را گرفته و به انرژی حرارتی تبدیل کند. و سپس انرژی حرارتی را در فضا پخش نماید که با این عمل اتومبیل از حالت حرکت به حالت سکون و یا از سرعت آن کاسته می‌شود.
-لنت ترمز خودروهای سواری 
-لنت ترمز خودروهای سنگین 
-لنت ترمز واگنهای ریلی 
-لنت ترمز ماشینهای کشاورزی و راه سازی 
-لنت ترمز های خاص و سفارشی برای ماشین های صنعتی و انواع جرثقیل

لوله اذین فروشگاه شیدایی

لوله اذین سبز سرد و گرم نیک بسپار
لوله اذین سبز یزد بسپار
لوله اذین  سبزآذین
لوله اذین سبز موج
نمایندگی رسمی یزد لوله
لوله سبز

از آنجایی که سیستم تاسیسات به منزله قلب هر ساختمان می باشد استفاده از لوله اذین سبز جدید بر اساس تکنولوژی روز دنیا علاوه بر آسایش وآرامش مصرف کنندگان مواردی چون کنترل مصرف و بهینه سازی مصرف سوخت را نیز در بر خواهد داشت.

لوله آذین لوله به جهت ضریب زبری پایین موجب کاهش افت فشار در سیستم لوله کشی ساختمان شده و استفاده از اتصالات پلیمری ، یکنواختی و همگنی بی نظیری را بین لوله اذین و اتصال بوجود آورده و آب بندی کاملی را ایجاد می کند.
لوله آذین لوله دارای طول عمر 50 سال بوده و جدول ذیل شرایط کارکرد دما و زمان را بر روی لوله های PPRC نشان می دهد.
اجرای صحیح سیستم لوله کشی پلی پروپیلن تاثیر زیادی بر ایمنی و کیفیت سیستم لوله کشی دارد.
گواهینامه ها:
لوله آذین توسط سازمان های ذیل تایید شده است:
لوله اذین تنها دارنده ایرانی گواهینامه بهداشت از موسسه WRc-NSF انگلستان
لوله اذین تنها دارنده ایرانی گواهینامه بهداشت از موسسه Hy آلمان.
لوله اذین  دارای گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی.
لوله اذین  دارای پروانه استاندارد از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران برای لوله.
لوله اذین  دارای پروانه استاندارد از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران برای اتصالات.
- لوله اذین  دارای گواهینامه ISO 9001-2008 از شرکت DQS آلمان.
لوله اذین  دارای گواهینامه از شبکه جهانی کیفیت (IQNET)
- بیمه نامه ده ساله تا مبلغ 000/000/30 ریال از بیمه ایران



کاغذ عکس برگردان گلفام
شرکت گلفام نشان تهران فعالیت خود را از سال 1350 با واردات کاغذ عکس برگردان و کار در زمینه چاپ سیلک اسکرین آغاز نمود . در سال 1375 مدیرشرکت تصمیمی مبنی بر راه اندازی خط تولید کاغذ عکس برگردان و تولید داخلی آن اتخاذ کرد و پس از تلاشی روزافزون و یاری خداوند متعال ، کارخانه و خط تولید راه اندازی و قادر به تولیدکاغذ عکس برگردان های بسیار با کیفیت با تیمی مجرب و حرفه ای شد .
موارد مصرفی    

     مصارف تزئینی  کاغذ عکس برگردان: کاربرد اصلی استفاده از این نوع عکس برگردانها تزئین و ایجاد جلوه های بصری در انواع اشیاء سرامیکی است.

کاغذ عکس برگردان  در     ظروف چینی و بلور : ایجاد طرح و نقش روی ظروف چینی یا شیشه ای یکی از عمده ترین کاربردهای عکس برگردانهای سرامیکی است.یکی از دلایلی که باعث استقبال از استفاده این محصولات روی ظروف است خاصیت انعطاف پذیری این عکس برگردانها است که باعث می شود امکان الصاق روی سطوح غیر مسطح ( مقعر یا محدب ) وجود داشته باشد.

کاغذ عکس برگردان در     کاشی و سرامیک :هرچند برای ایجاد جلوه های بصری روی کاشی و سرامیک روشهای سهل الوصول دیگری وجود دارد اما استفاده از عکس برگردانهای سرامیکی برای ایجاد نقوش روی این سطوح همچنان مرسوم بلکه در برخی موارد تنها راه ممکن می باشد.

     کاغذ عکس برگردان  درسطوح لعابدار : مقاومت بالای این عکس برگردانها در برابر دما باعث شده است این عکس برگردان برای ایجاد طرح روی سطوحی که در معرض دمای بالا قرار دارند ایده آل باشد. از جمله این سطوح بدنه بخاری و ظروف آشپزی مانند قابلمه می باشد. 

  کاغذ عکس برگردان در   کاربردهای ویژه : از دیگر کاربردهای مهم این نوع عکس برگردان ایجاد طرح یا علائم خاص در سطوحی است که در معرض شرایط سختی همچون سایش ، تابش آفتاب ، گرمای شدید و یا شوینده های قوی قرار دارند. از جمله این موارد می توان به شیشه های خودرو ، لوازم آزمایشگاهی ، شیشه های نما  و دستگاههای صنعتی اشاره داشت.


 ظروف شیشه ای ارکوفام
درباره ما :
شرکت آرکوفام از سال 1386 فعالیت خود را با تولید ظروف شیشه ای بلور مظروف در صنعت خم  شیشه آغاز نموده و هم اکنون ما مدعی هستیم در کشور عزیزمان ایران به لحاظ حجم تولید و کیفیت محصول و بسته بندی برفراز قلّه موفقیت ایستاده ایم.

مأموریت :    
شرکت آرکوفام در سال 1386 با تولید ظروف شیشه ای بلورین و با ظرفیت اسمی 1700 تن در سال فعالیت خود را آغاز نمود.
این شرکت با هدف تامین نیازهای مشتریان داخلی و خارجی در زمینه تولید ظروف شیشه ای بلورین ، با کیفیت قابل رقابت با محصولات خارجی فعالیت خود را آغاز و با اجرای طرحهای توسعه و تحقیق اقدام به تجهیز و بروز رسانی واحدهای مختلف خود نمود ، به نحوی که توان تولیدی این واحد تا سقف 3000 تن در سال افزایش یافت و محصولات این شرکت هم اکنون علاوه بر ارائه در بازارهای داخلی به بسیاری از کشورهای منطقه از جمله کشورهای حاشیه خلیج فارس، شبه جزیره بالکان و آسیای میانه صادر می گردد. 
رسالت ما معرفی محصولات ایرانی بعنوان محصولاتی بی نقص ، با کیفیت و قابل رقابت در بازارهای جهانی و توسعه بازار تا مرزهای بیکران تجارت جهانی می باشد.



طراحی سایت نرم نت
از آنجائیکه روز به روز تعداد  استفاده کنندگان از  اینترنت در کشور بیشتر می شود از این رو فضای اینترنت بستری مناسب برای ایجاد ارتباطی نو  و همچنین عرضه خدماتی نوین  می باشد. طراحی سایت میتواند نخستین گام در راستای پیدایش فرصتهایی نو در تجارت و ارائه ی خدمات به روشی نوین باشد. در این مورد طراحی سایت با امکانات مورد نظر برای مشتری امری مهم تلقی میشود.
شما میتوانید با توجه به اهدافی که در نظر دارید اقدام به طراحی سایت کرده و در جهت تحقق هدف خود گامی مطمئن و متفاوت بردارید.در دنیای تجارت الکترونیک وب سایت ها نقش بسیار مهمی در معرفی کالا ها و خدمات و در نتیجه جذب مشتری دارند.امروزه اکثر مردم به اینترنت دسترسی دارند و برای پیدا کردن خدمات مورد نیاز و یا خرید کالا از اینترنت کمک میگیرند.
یکی دیگر از دلایل طراحی سایت بهبود راندمان کاری و افزایش اعتبار شما میباشد که علاوه بر آن می توانید خدمات مرتبط با حرفه خود را به دیگران معرفی کنید و با صرف کمترین هزینه بهترین تبلیغ را در سطحی گسترده انجام دهید مشتریان میتوانند بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی در هر زمان با شما در ارتباط باشند،ممکن است طراحی سایت و همچنین بهینه سازی سایت برای شما پر هزینه باشد اما باید به این نکته توجه داشت که وب سایتی حرفه ای و اختصاصی نمایانگر جایگاه و وجهه ی تجارت شماست.

اشنایی با محصولات


جعبه کادویی
در این سالها سعی کرده ایم با بهره گیری از نیروی جوان و خلاق کشور ، با کیفیت برتر محصولات  جعبه کادویی باکسیچی ، بخشی از نیاز کشور در زمینه بسته بندی و جعبه  کادویی را تامین و هم چنین از واردات بی رویه جعبه کادویی با کیفیت پایین و قیمت بالا جلو گیری کنیم زیرا معتقدیم این امر جز خروج ارز از کشور عاید دیگری ندارد . کیفیت محصولات ما تضمین شده و مورد تایید تمامی مشتریان است
ویژگی ها :

1.    تولید جعبه کادویی تک سایز در رنگ ها و طرح های مختلف
2.    تولید جعبه کادویی سایزبندی از کوچک به بزرگ در مجموعه های مختلف با طرح ها و رنگ های گوناگون
3.    تولید  انواع محصولات جانبی تزیینی شامل پاکت های کادویی ، کیسه های کادویی ، انواع پوشال ، گل خشک تزیینی و ...

.    تولید جعبه کادویی بزرگ کادویی

این مرکز با بیش از ۱۲ سال سابقه در زمینه طراحی و چاپ و ساخت جعبه کادویی در مدلها و اندازه های مختلف توانسته با ارایه کیفیت برتر و قیمت مناسب جایگاه خوبی را در بازار کسب نماید.
این مرکز دارای بزرگترین دستگاه دایکات در قلب بازار چاپ و ساخت جعبه کادویی در تهران می باشد.
همچنین با تهیه دستگاه های دیگری در جهت ارائه خدمات با کیفیت عالی در زمان و قیمتی مناسب گام مهمی را برداشته است.
طراحی و چاپ و تولید و ساخت پازل و ساک دستی و وایت برد و انواع مجله و تراکت و کاتالوگ  و جعبه کادویی نیز از دیگر فعالیت های تخصصی این مرکز به شمار می رود.

موسسه چاپ و جعبه  کادویی سازی باکسی چی با بیش از 12سال تجربه در زمینه طراحی، چاپ و تولید تخصصی انواعجعبه کادویی  مقوایی، فانتزی، لمینتی، کارتنی، طلقی و ساک دستی های مقوایی فروشگاهی با کادری مجرب و حرفه ای پاسخگوی تمام نیازهای شما عزیزان می باشد





 


صنعت



فلنجهای رانش و مکش الکترو پمپ به نیمه پایینی محفظه متصل بوده که هر دو فلنج در یک خط موازی مرکز قرار دارند (پمپ خطی).
پروانه الکتروپمپ از نوع شعاعی، بسته و دارای دو ورودی سیال می باشد. در این نوع پروانه نیروی محوری عمدتاً وجود نخواهد داشت، پروانه به صورت استاتیکی و دینامیکی مطابق ISO1940 بالانس شده است.

محصولات:
 الکتروموتورهای ولتاژ پایین
 الکتروموتورهای ولتاژ متوسط
 الکتروموتورهای ولتاژ بالا
 الکتروموتورهای ضدانفجار
 الکتروموتورهای DC
 الکتروموتورهای دو سرعته
 الکتروموتورهای Slip ring



.


طراحی قطعات مکانیکی به ویــژه گیربکس تـابع استانداردهای روز دنیا و درخواست مشتری می باشد که بر نحوه ساخت قطعه تأثیر گذاراست .  پیروی از این اصول باعث گردید که این مجموعه موفق به تولید انواع الکترو گیربکس های حلزونی ،گیربکس هلیکال ، گیربکس مخروطی مارپیچ ، گیربکس هیپوئیدی ، اسپروئیدی از 12/0 تا 3000 کیلووات و با کیفیت های مطلوب گردد  .از آنجایی که پویایی و ارتقاء کیفیت سرلوحه تلاش این مجموعه بوده است، این شرکت با دریافت گــواهــیــنــامه  ISO9000  از SGS  سوئیس در سال 1378 جزء برترین های کشور قرار گرفت

 موتور برق چیست؟
موتور برق مجموعه ای شامل یک موتور و یک ژنراتور می باشد که ژنراتور نیروی مکانیکی موتور را با استفاده از گشتاور  به نیروی الکتریکی خروجی  تبدیل میکند که اندازه و سایز موتور برق بر مبنای میزان جریان الکتریکی خروجی آن که KW کیلو وات و یا KVA می باشد متفاوت است.

طبق تعریفی دیگر موتور برق دیزل ژنراتور کوچک شده است که برای تامین برق  در ظرفیت کم و مکان های کوچک استفاده می شود.

 انواع موتور برق بنزینی موجود به شرح زیر می باشد:

    موتور برق بنزینی هوندا
    موتور برق بنزینی پاورمیت
    موتور برق بنزینی روبین
    موتور برق بنزینی جیانگ دانگ
    موتور برق بنزینی کیپور
    موتور برق بنزینی المکس


ین نوع پمپ  سایر به صورت خودمکش می باشد بدین معنی که فقط نیاز به یک بار هواگیری دارد که با پرکردن محفظه پمپ سایر


یر  از سیال مورد نظر فقط یک بار صورت می پذیرد که بعد از آن حتی در صورت جدا شدن پمپ سایر از سیستم مورد نظر و استفاده پرتابل از آن در جای دیگر،‌ نیاز به هواگیری مجدد ندارد. مصرف این نوع پمپ سایر  بیشتر به صورت سیار می باشد. این پمپ سایردارای پروانه باز می باشد که عبور ذرات معلق را آسان می سازد.
الکترو پمپ سانتریفیوژ پنتاکس
الکتروپمپ سانتریفیوژ سری CB ، دو پروانه بوده و به همین دلیل دارای هد بالایی می باشند و در ساختمانها کاربرد وسیعی دارند. در اصطلاح رایج این نوع پمپ پنتاکس  بشقابی دو پروانه نامیده می شود.
الکترو پمپ سانتریفیوژ پنتاکس

الکتروپمپ سانتریفیوژ پنتاکس سری CH، با فشار و دبی های متوسط ، در جاهایی که به کارکرد آرام و بی صدا نیاز می باشد، استفاده می شود.

انواع پمپ آب خانگی پنتاکس

    پمپ پنتاکس دو پروانه
    بوستر پمپ پنتاکس
    پمپ پنتاکس 1 اسب
    پمپ پنتاکس 2 اسب
    پمپ پنتاکس PM80
    پمپ پنتاکس PM45
    پمپ پنتاکس CB210
    پمپ پنتاکس CM100
    پمپ پنتاکس CB100
    پمپ پنتاکس CB160
    پمپ پنتاکس CAM100
    پمپ پنتاکس CB
    پمپ پنتاکس CH200
    پمپ پنتاکس




لنت ترمز الیگ

گاهی کوتاه به محتویات یک لنت ترمز می اندازیم . به صورت کلی ، تمام کمپانی ها ی خودرو سازی از یک نوع مواد مشابه در ساخت لنت ترمز خود استفاده می کنند . لنت ترمز اصولا از الیاف ( Fibers ) ، پرکننده ها ( Filers) اصلاح کننده های اصطکاک ( Friction Modifires) و رزین های اتصال دهنده ( Resin Binders) ساخته شده اند نوع مواد بکار رفته و در صد استفاده از آنها در هر بخش تبدیل به اسرار شرکت ها و فاکتورهای برتری آنها نسبت به یکدیگر گشته است .

الیاف جزیی از لنت است که استقامت ( Strength ) را برای لنت ترمز بوجود می آورد

لنت ترمز قسمتی از سیستم ترمز وسایل نقلیه‌است که با به وجود آوردن اصطکاک با کاسه ترمز باعث شتاب منفی در خودرو می‌شود. قدرت لنت ترمز معمولاً ۱۰ برابر قدرت موتور و حتی بیشتر می‌باشد.
لنت ترمز وظیفه دارد با تولید اصطحکاک مناسب انرژی جنبشی چرخ متحرکی را که تحت تاثیر نیروی موتور می‌باشد را گرفته و به انرژی حرارتی تبدیل کند. و سپس انرژی حرارتی را در فضا پخش نماید که با این عمل اتومبیل از حالت حرکت به حالت سکون و یا از سرعت آن کاسته می‌شود.
-لنت ترمز خودروهای سواری 
-لنت ترمز خودروهای سنگین 
-لنت ترمز واگنهای ریلی 
-لنت ترمز ماشینهای کشاورزی و راه سازی 
-لنت ترمز های خاص و سفارشی برای ماشین های صنعتی و انواع جرثقیل

لوله اذین فروشگاه شیدایی

لوله اذین سبز سرد و گرم نیک بسپار
لوله اذین سبز یزد بسپار
لوله اذین  سبزآذین
لوله اذین سبز موج
نمایندگی رسمی یزد لوله
لوله سبز

از آنجایی که سیستم تاسیسات به منزله قلب هر ساختمان می باشد استفاده از لوله اذین سبز جدید بر اساس تکنولوژی روز دنیا علاوه بر آسایش وآرامش مصرف کنندگان مواردی چون کنترل مصرف و بهینه سازی مصرف سوخت را نیز در بر خواهد داشت.

لوله آذین لوله به جهت ضریب زبری پایین موجب کاهش افت فشار در سیستم لوله کشی ساختمان شده و استفاده از اتصالات پلیمری ، یکنواختی و همگنی بی نظیری را بین لوله اذین و اتصال بوجود آورده و آب بندی کاملی را ایجاد می کند.
لوله آذین لوله دارای طول عمر 50 سال بوده و جدول ذیل شرایط کارکرد دما و زمان را بر روی لوله های PPRC نشان می دهد.
اجرای صحیح سیستم لوله کشی پلی پروپیلن تاثیر زیادی بر ایمنی و کیفیت سیستم لوله کشی دارد.
گواهینامه ها:
لوله آذین توسط سازمان های ذیل تایید شده است:
لوله اذین تنها دارنده ایرانی گواهینامه بهداشت از موسسه WRc-NSF انگلستان
لوله اذین تنها دارنده ایرانی گواهینامه بهداشت از موسسه Hy آلمان.
لوله اذین  دارای گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی.
لوله اذین  دارای پروانه استاندارد از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران برای لوله.
لوله اذین  دارای پروانه استاندارد از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران برای اتصالات.
- لوله اذین  دارای گواهینامه ISO 9001-2008 از شرکت DQS آلمان.
لوله اذین  دارای گواهینامه از شبکه جهانی کیفیت (IQNET)
- بیمه نامه ده ساله تا مبلغ 000/000/30 ریال از بیمه ایران



کاغذ عکس برگردان گلفام
شرکت گلفام نشان تهران فعالیت خود را از سال 1350 با واردات کاغذ عکس برگردان و کار در زمینه چاپ سیلک اسکرین آغاز نمود . در سال 1375 مدیرشرکت تصمیمی مبنی بر راه اندازی خط تولید کاغذ عکس برگردان و تولید داخلی آن اتخاذ کرد و پس از تلاشی روزافزون و یاری خداوند متعال ، کارخانه و خط تولید راه اندازی و قادر به تولیدکاغذ عکس برگردان های بسیار با کیفیت با تیمی مجرب و حرفه ای شد .
موارد مصرفی    

     مصارف تزئینی  کاغذ عکس برگردان: کاربرد اصلی استفاده از این نوع عکس برگردانها تزئین و ایجاد جلوه های بصری در انواع اشیاء سرامیکی است.

کاغذ عکس برگردان  در     ظروف چینی و بلور : ایجاد طرح و نقش روی ظروف چینی یا شیشه ای یکی از عمده ترین کاربردهای عکس برگردانهای سرامیکی است.یکی از دلایلی که باعث استقبال از استفاده این محصولات روی ظروف است خاصیت انعطاف پذیری این عکس برگردانها است که باعث می شود امکان الصاق روی سطوح غیر مسطح ( مقعر یا محدب ) وجود داشته باشد.

کاغذ عکس برگردان در     کاشی و سرامیک :هرچند برای ایجاد جلوه های بصری روی کاشی و سرامیک روشهای سهل الوصول دیگری وجود دارد اما استفاده از عکس برگردانهای سرامیکی برای ایجاد نقوش روی این سطوح همچنان مرسوم بلکه در برخی موارد تنها راه ممکن می باشد.

     کاغذ عکس برگردان  درسطوح لعابدار : مقاومت بالای این عکس برگردانها در برابر دما باعث شده است این عکس برگردان برای ایجاد طرح روی سطوحی که در معرض دمای بالا قرار دارند ایده آل باشد. از جمله این سطوح بدنه بخاری و ظروف آشپزی مانند قابلمه می باشد. 

  کاغذ عکس برگردان در   کاربردهای ویژه : از دیگر کاربردهای مهم این نوع عکس برگردان ایجاد طرح یا علائم خاص در سطوحی است که در معرض شرایط سختی همچون سایش ، تابش آفتاب ، گرمای شدید و یا شوینده های قوی قرار دارند. از جمله این موارد می توان به شیشه های خودرو ، لوازم آزمایشگاهی ، شیشه های نما  و دستگاههای صنعتی اشاره داشت.


 ظروف شیشه ای ارکوفام
درباره ما :
شرکت آرکوفام از سال 1386 فعالیت خود را با تولید ظروف شیشه ای بلور مظروف در صنعت خم  شیشه آغاز نموده و هم اکنون ما مدعی هستیم در کشور عزیزمان ایران به لحاظ حجم تولید و کیفیت محصول و بسته بندی برفراز قلّه موفقیت ایستاده ایم.

مأموریت :    
شرکت آرکوفام در سال 1386 با تولید ظروف شیشه ای بلورین و با ظرفیت اسمی 1700 تن در سال فعالیت خود را آغاز نمود.
این شرکت با هدف تامین نیازهای مشتریان داخلی و خارجی در زمینه تولید ظروف شیشه ای بلورین ، با کیفیت قابل رقابت با محصولات خارجی فعالیت خود را آغاز و با اجرای طرحهای توسعه و تحقیق اقدام به تجهیز و بروز رسانی واحدهای مختلف خود نمود ، به نحوی که توان تولیدی این واحد تا سقف 3000 تن در سال افزایش یافت و محصولات این شرکت هم اکنون علاوه بر ارائه در بازارهای داخلی به بسیاری از کشورهای منطقه از جمله کشورهای حاشیه خلیج فارس، شبه جزیره بالکان و آسیای میانه صادر می گردد. 
رسالت ما معرفی محصولات ایرانی بعنوان محصولاتی بی نقص ، با کیفیت و قابل رقابت در بازارهای جهانی و توسعه بازار تا مرزهای بیکران تجارت جهانی می باشد.



ساندویچ پانل مفتول طاهرخانی

 مشخصات فنی ساندویچ پانل های دیواری، سقفی و سرد خانه ای : 
 
نوع و ضخامت ورق مورد استفاده :

 ورق آلوزینگ پیشرنگ شده به ضخامت 0.5 میبمتر در رنگ های متنوع و از نوع سوپر پلی استر کوره ای به ضخامت 25 میکرون در قسمت بیرون و 7 میکرون رنگ پرایمر کوره ای از داخل در محل اتصال ورق با فوم (چسبندگی فوم به ورق)
انواع پوشش ساندویچ پانل :
دو رو ورق ، یکرو ورق یکرو فویل ، یکرو نایلون ، یکرو ورق یکرو کاغذ ، دو رو نایلون  ،دو رو کاغذ ، دو رو فویل 

ساندویچ پانل ها بنا به نوع کاربرد آن به انواع ذیل تقسیم بندی میشوند:
1- ساندویچ پانل سقفی
2- ساندویچ پانل دیواری
2-1- ساندویچ پانل دیواری برای سوله، کارگاهی، اداری، مسکونی و...
2-2- ساندویچ پانل دیواری سردخانه ای
3- ساندویچ پانل اتاق های تمیز (clean room)
4- ساندویچ پانل دو رو نایلون
ساندویچ پانل ها از دو رو ورق تشکیل شده و با توجه به جایگاه استفاده آنها میتواند ورق گالوانیزه ، آلومینیوم ، دو روآلوزینگ ، دو رو فویل ، یکرو ورق و یکرو فویل ، دو رو نایلون ، دو رو کاغذ مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به تنوع پانل ها در نوع استفاده از ورق باید توجه داشت که ورق تاثیر بسیاری درکیفیت و دوام آن دارد . .
ورق ها که بصورت کویل وارد شرکت می شوند توسط دستگاه تمام اتوماتیک ورق صاف کن باز و صاف شده و پس از فرم دهی با دستگاه رول فرمینگ و قبل از تزریق فوم پیشگرم شده تا آمادگی چسبندگی لایه پرایمر به فوم را بیشتر کند و در مواد فوم پلی یورتان ماده شیمیایی مخصوصی وجود دارد که نقش کاتالیزور را ایفا میکند که با سرعتی که خطوط تولیدساندویچ پانل داشته ، تا در انتها مواد فوم به حالت سختی مورد نظر رسیده باشند .
 


ساندیچ پانل های پیچ مخفی عمدتا کاربرد ساختمانی دارند.این نوع ساندویچ پانل با توجه به ساختار خاص بدنه آن نسبت به ساندویچ پانل دیواری ساده دارای مقاومت مکانیکی بیشتری می باشند، بعلاوه به دلیل طراحی و ساختار ویژه محل اتصالساندویچ پانل ها به یکدیگر، پیچ اتصال پانل به اسکلت قابل روئیت نمی باشد.
این ساندویچ پانل ها به طول مورد نیاز و به ضخامت زیر تولید میشوند:
1-ساندویچ پانل پیچ مخفی50mm دو رو ورق(کاربرد ساختمانی، دانسیته 2+40)
2-ساندویچ پانل پیچ مخفی75mm دو رو ورق (کاربرد ساختمانی، دانسیته 2+40) 

ساندویچ پانل و ضخامت
ضخامت ورقهای داخلی و خارجی ساندویچ پانل ها با توجه به جداول بارگذاری سازنده های ورق انتخاب می شوندو با توجه به فاصله مجاز ساپورتها، ورقها می توانند گالوانیزه یا آلومینیومی باشند.

ساندویچ پانل یا همان ساندویچ پنل که بعضا نیز به این نام گفته می شود!!! را می توان اینگونه تعریف کرد که ساختاری سبک و مرکب دارد که از دو طرف به دو لایه محدود شده است و در وسط آن یک لایه عایق قرار دارد (همانند یک ساندویچ خوردنی که نان آن مواد غذایی را احاطه کرده است) این ماده عایق می بایست بسیار نرم و سبک و دارای خواص فیزیکی خاص باشد. ساندویچ پانل ها به دو گروه دیواری و سقفی تقسیم می شوند. و از طرفی خود ساندویچ پانل های سقفی و دیواری از موادی مانند پلی یورتان (بعضا پلی اورتان نیز نوشته می شود که اصطلاح علمی و صحیح آن همین ساندویچ پانل پلی اورتان است)، پلی استایرن، پشم سنگ و پشم شیشه تولید می شوند و در پوشش انها از ورق آلومینیم ساده و طرح دار رنگی، ورق آلوزینک ساده و طرح دار رنگی، ورق های گالوانیزه رنگی و ... استفاده می شود.

مطالب مرتبط
•    ساندویچ پانل و معرفی
•    ساندویچ پانل و طراحی
•    ساندویچ پانل و ضخامت
•    ساندویچ پانل و انواع آنها
•    ساندویچ پانل دیواری
•    ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی
•    ساندویچ پانل پلی یورتان سقفی 3 گام
•    ساندویچ پانل پلی یورتان سقفی 5 گام
•    ساندویچ پانل پلی یورتان
•    ساندویچ پانل سردخانه ای
•    ساندویچ پانل پشم سنگی
•   


و کاربردهای آن
•    ساندویچ پانل و مزایای آن
•    ساندویچ پانل دیواری تصویر
•    تصویر ساندویچ پانل سقفی
•    ساندویچ پانل خبر خوان



طراحی سایت نرم نت
از آنجائیکه روز به روز تعداد  استفاده کنندگان از  اینترنت در کشور بیشتر می شود از این رو فضای اینترنت بستری مناسب برای ایجاد ارتباطی نو  و همچنین عرضه خدماتی نوین  می باشد. طراحی سایت میتواند نخستین گام در راستای پیدایش فرصتهایی نو در تجارت و ارائه ی خدمات به روشی نوین باشد. در این مورد طراحی سایت با امکانات مورد نظر برای مشتری امری مهم تلقی میشود.
شما میتوانید با توجه به اهدافی که در نظر دارید اقدام به طراحی سایت کرده و در جهت تحقق هدف خود گامی مطمئن و متفاوت بردارید.در دنیای تجارت الکترونیک وب سایت ها نقش بسیار مهمی در معرفی کالا ها و خدمات و در نتیجه جذب مشتری دارند.امروزه اکثر مردم به اینترنت دسترسی دارند و برای پیدا کردن خدمات مورد نیاز و یا خرید کالا از اینترنت کمک میگیرند.
یکی دیگر از دلایل طراحی سایت بهبود راندمان کاری و افزایش اعتبار شما میباشد که علاوه بر آن می توانید خدمات مرتبط با حرفه خود را به دیگران معرفی کنید و با صرف کمترین هزینه بهترین تبلیغ را در سطحی گسترده انجام دهید مشتریان میتوانند بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی در هر زمان با شما در ارتباط باشند،ممکن است طراحی سایت و همچنین بهینه سازی سایت برای شما پر هزینه باشد اما باید به این نکته توجه داشت که وب سایتی حرفه ای و اختصاصی نمایانگر جایگاه و وجهه ی تجارت شماست.

اشنایی با محصولات


جعبه کادویی
در این سالها سعی کرده ایم با بهره گیری از نیروی جوان و خلاق کشور ، با کیفیت برتر محصولات  جعبه کادویی باکسیچی ، بخشی از نیاز کشور در زمینه بسته بندی و جعبه  کادویی را تامین و هم چنین از واردات بی رویه جعبه کادویی با کیفیت پایین و قیمت بالا جلو گیری کنیم زیرا معتقدیم این امر جز خروج ارز از کشور عاید دیگری ندارد . کیفیت محصولات ما تضمین شده و مورد تایید تمامی مشتریان است
ویژگی ها :

1.    تولید جعبه کادویی تک سایز در رنگ ها و طرح های مختلف
2.    تولید جعبه کادویی سایزبندی از کوچک به بزرگ در مجموعه های مختلف با طرح ها و رنگ های گوناگون
3.    تولید  انواع محصولات جانبی تزیینی شامل پاکت های کادویی ، کیسه های کادویی ، انواع پوشال ، گل خشک تزیینی و ...

.    تولید جعبه کادویی بزرگ کادویی

این مرکز با بیش از ۱۲ سال سابقه در زمینه طراحی و چاپ و ساخت جعبه کادویی در مدلها و اندازه های مختلف توانسته با ارایه کیفیت برتر و قیمت مناسب جایگاه خوبی را در بازار کسب نماید.
این مرکز دارای بزرگترین دستگاه دایکات در قلب بازار چاپ و ساخت جعبه کادویی در تهران می باشد.
همچنین با تهیه دستگاه های دیگری در جهت ارائه خدمات با کیفیت عالی در زمان و قیمتی مناسب گام مهمی را برداشته است.
طراحی و چاپ و تولید و ساخت پازل و ساک دستی و وایت برد و انواع مجله و تراکت و کاتالوگ  و جعبه کادویی نیز از دیگر فعالیت های تخصصی این مرکز به شمار می رود.

موسسه چاپ و جعبه  کادویی سازی باکسی چی با بیش از 12سال تجربه در زمینه طراحی، چاپ و تولید تخصصی انواعجعبه کادویی  مقوایی، فانتزی، لمینتی، کارتنی، طلقی و ساک دستی های مقوایی فروشگاهی با کادری مجرب و حرفه ای پاسخگوی تمام نیازهای شما عزیزان می باشد





 


صنعت



فلنجهای رانش و مکش الکترو پمپ به نیمه پایینی محفظه متصل بوده که هر دو فلنج در یک خط موازی مرکز قرار دارند (پمپ خطی).
پروانه الکتروپمپ از نوع شعاعی، بسته و دارای دو ورودی سیال می باشد. در این نوع پروانه نیروی محوری عمدتاً وجود نخواهد داشت، پروانه به صورت استاتیکی و دینامیکی مطابق ISO1940 بالانس شده است.

محصولات:
 الکتروموتورهای ولتاژ پایین
 الکتروموتورهای ولتاژ متوسط
 الکتروموتورهای ولتاژ بالا
 الکتروموتورهای ضدانفجار
 الکتروموتورهای DC
 الکتروموتورهای دو سرعته
 الکتروموتورهای Slip ring



.


طراحی قطعات مکانیکی به ویــژه گیربکس تـابع استانداردهای روز دنیا و درخواست مشتری می باشد که بر نحوه ساخت قطعه تأثیر گذاراست .  پیروی از این اصول باعث گردید که این مجموعه موفق به تولید انواع الکترو گیربکس های حلزونی ،گیربکس هلیکال ، گیربکس مخروطی مارپیچ ، گیربکس هیپوئیدی ، اسپروئیدی از 12/0 تا 3000 کیلووات و با کیفیت های مطلوب گردد  .از آنجایی که پویایی و ارتقاء کیفیت سرلوحه تلاش این مجموعه بوده است، این شرکت با دریافت گــواهــیــنــامه  ISO9000  از SGS  سوئیس در سال 1378 جزء برترین های کشور قرار گرفت

 موتور برق چیست؟
موتور برق مجموعه ای شامل یک موتور و یک ژنراتور می باشد که ژنراتور نیروی مکانیکی موتور را با استفاده از گشتاور  به نیروی الکتریکی خروجی  تبدیل میکند که اندازه و سایز موتور برق بر مبنای میزان جریان الکتریکی خروجی آن که KW کیلو وات و یا KVA می باشد متفاوت است.

طبق تعریفی دیگر موتور برق دیزل ژنراتور کوچک شده است که برای تامین برق  در ظرفیت کم و مکان های کوچک استفاده می شود.

 انواع موتور برق بنزینی موجود به شرح زیر می باشد:

    موتور برق بنزینی هوندا
    موتور برق بنزینی پاورمیت
    موتور برق بنزینی روبین
    موتور برق بنزینی جیانگ دانگ
    موتور برق بنزینی کیپور
    موتور برق بنزینی المکس


ین نوع پمپ  سایر به صورت خودمکش می باشد بدین معنی که فقط نیاز به یک بار هواگیری دارد که با پرکردن محفظه پمپ سایر


یر  از سیال مورد نظر فقط یک بار صورت می پذیرد که بعد از آن حتی در صورت جدا شدن پمپ سایر از سیستم مورد نظر و استفاده پرتابل از آن در جای دیگر،‌ نیاز به هواگیری مجدد ندارد. مصرف این نوع پمپ سایر  بیشتر به صورت سیار می باشد. این پمپ سایردارای پروانه باز می باشد که عبور ذرات معلق را آسان می سازد.
الکترو پمپ سانتریفیوژ پنتاکس
الکتروپمپ سانتریفیوژ سری CB ، دو پروانه بوده و به همین دلیل دارای هد بالایی می باشند و در ساختمانها کاربرد وسیعی دارند. در اصطلاح رایج این نوع پمپ پنتاکس  بشقابی دو پروانه نامیده می شود.
الکترو پمپ سانتریفیوژ پنتاکس

الکتروپمپ سانتریفیوژ پنتاکس سری CH، با فشار و دبی های متوسط ، در جاهایی که به کارکرد آرام و بی صدا نیاز می باشد، استفاده می شود.

انواع پمپ آب خانگی پنتاکس

    پمپ پنتاکس دو پروانه
    بوستر پمپ پنتاکس
    پمپ پنتاکس 1 اسب
    پمپ پنتاکس 2 اسب
    پمپ پنتاکس PM80
    پمپ پنتاکس PM45
    پمپ پنتاکس CB210
    پمپ پنتاکس CM100
    پمپ پنتاکس CB100
    پمپ پنتاکس CB160
    پمپ پنتاکس CAM100
    پمپ پنتاکس CB
    پمپ پنتاکس CH200
    پمپ پنتاکس




لنت ترمز الیگ

گاهی کوتاه به محتویات یک لنت ترمز می اندازیم . به صورت کلی ، تمام کمپانی ها ی خودرو سازی از یک نوع مواد مشابه در ساخت لنت ترمز خود استفاده می کنند . لنت ترمز اصولا از الیاف ( Fibers ) ، پرکننده ها ( Filers) اصلاح کننده های اصطکاک ( Friction Modifires) و رزین های اتصال دهنده ( Resin Binders) ساخته شده اند نوع مواد بکار رفته و در صد استفاده از آنها در هر بخش تبدیل به اسرار شرکت ها و فاکتورهای برتری آنها نسبت به یکدیگر گشته است .

الیاف جزیی از لنت است که استقامت ( Strength ) را برای لنت ترمز بوجود می آورد

لنت ترمز قسمتی از سیستم ترمز وسایل نقلیه‌است که با به وجود آوردن اصطکاک با کاسه ترمز باعث شتاب منفی در خودرو می‌شود. قدرت لنت ترمز معمولاً ۱۰ برابر قدرت موتور و حتی بیشتر می‌باشد.
لنت ترمز وظیفه دارد با تولید اصطحکاک مناسب انرژی جنبشی چرخ متحرکی را که تحت تاثیر نیروی موتور می‌باشد را گرفته و به انرژی حرارتی تبدیل کند. و سپس انرژی حرارتی را در فضا پخش نماید که با این عمل اتومبیل از حالت حرکت به حالت سکون و یا از سرعت آن کاسته می‌شود.
-لنت ترمز خودروهای سواری 
-لنت ترمز خودروهای سنگین 
-لنت ترمز واگنهای ریلی 
-لنت ترمز ماشینهای کشاورزی و راه سازی 
-لنت ترمز های خاص و سفارشی برای ماشین های صنعتی و انواع جرثقیل

لوله اذین فروشگاه شیدایی

لوله اذین سبز سرد و گرم نیک بسپار
لوله اذین سبز یزد بسپار
لوله اذین  سبزآذین
لوله اذین سبز موج
نمایندگی رسمی یزد لوله
لوله سبز

از آنجایی که سیستم تاسیسات به منزله قلب هر ساختمان می باشد استفاده از لوله اذین سبز جدید بر اساس تکنولوژی روز دنیا علاوه بر آسایش وآرامش مصرف کنندگان مواردی چون کنترل مصرف و بهینه سازی مصرف سوخت را نیز در بر خواهد داشت.

لوله آذین لوله به جهت ضریب زبری پایین موجب کاهش افت فشار در سیستم لوله کشی ساختمان شده و استفاده از اتصالات پلیمری ، یکنواختی و همگنی بی نظیری را بین لوله اذین و اتصال بوجود آورده و آب بندی کاملی را ایجاد می کند.
لوله آذین لوله دارای طول عمر 50 سال بوده و جدول ذیل شرایط کارکرد دما و زمان را بر روی لوله های PPRC نشان می دهد.
اجرای صحیح سیستم لوله کشی پلی پروپیلن تاثیر زیادی بر ایمنی و کیفیت سیستم لوله کشی دارد.
گواهینامه ها:
لوله آذین توسط سازمان های ذیل تایید شده است:
لوله اذین تنها دارنده ایرانی گواهینامه بهداشت از موسسه WRc-NSF انگلستان
لوله اذین تنها دارنده ایرانی گواهینامه بهداشت از موسسه Hy آلمان.
لوله اذین  دارای گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی.
لوله اذین  دارای پروانه استاندارد از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران برای لوله.
لوله اذین  دارای پروانه استاندارد از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران برای اتصالات.
- لوله اذین  دارای گواهینامه ISO 9001-2008 از شرکت DQS آلمان.
لوله اذین  دارای گواهینامه از شبکه جهانی کیفیت (IQNET)
- بیمه نامه ده ساله تا مبلغ 000/000/30 ریال از بیمه ایران



کاغذ عکس برگردان گلفام
شرکت گلفام نشان تهران فعالیت خود را از سال 1350 با واردات کاغذ عکس برگردان و کار در زمینه چاپ سیلک اسکرین آغاز نمود . در سال 1375 مدیرشرکت تصمیمی مبنی بر راه اندازی خط تولید کاغذ عکس برگردان و تولید داخلی آن اتخاذ کرد و پس از تلاشی روزافزون و یاری خداوند متعال ، کارخانه و خط تولید راه اندازی و قادر به تولیدکاغذ عکس برگردان های بسیار با کیفیت با تیمی مجرب و حرفه ای شد .
موارد مصرفی    

     مصارف تزئینی  کاغذ عکس برگردان: کاربرد اصلی استفاده از این نوع عکس برگردانها تزئین و ایجاد جلوه های بصری در انواع اشیاء سرامیکی است.

کاغذ عکس برگردان  در     ظروف چینی و بلور : ایجاد طرح و نقش روی ظروف چینی یا شیشه ای یکی از عمده ترین کاربردهای عکس برگردانهای سرامیکی است.یکی از دلایلی که باعث استقبال از استفاده این محصولات روی ظروف است خاصیت انعطاف پذیری این عکس برگردانها است که باعث می شود امکان الصاق روی سطوح غیر مسطح ( مقعر یا محدب ) وجود داشته باشد.

کاغذ عکس برگردان در     کاشی و سرامیک :هرچند برای ایجاد جلوه های بصری روی کاشی و سرامیک روشهای سهل الوصول دیگری وجود دارد اما استفاده از عکس برگردانهای سرامیکی برای ایجاد نقوش روی این سطوح همچنان مرسوم بلکه در برخی موارد تنها راه ممکن می باشد.

     کاغذ عکس برگردان  درسطوح لعابدار : مقاومت بالای این عکس برگردانها در برابر دما باعث شده است این عکس برگردان برای ایجاد طرح روی سطوحی که در معرض دمای بالا قرار دارند ایده آل باشد. از جمله این سطوح بدنه بخاری و ظروف آشپزی مانند قابلمه می باشد. 

  کاغذ عکس برگردان در   کاربردهای ویژه : از دیگر کاربردهای مهم این نوع عکس برگردان ایجاد طرح یا علائم خاص در سطوحی است که در معرض شرایط سختی همچون سایش ، تابش آفتاب ، گرمای شدید و یا شوینده های قوی قرار دارند. از جمله این موارد می توان به شیشه های خودرو ، لوازم آزمایشگاهی ، شیشه های نما  و دستگاههای صنعتی اشاره داشت.


 ظروف شیشه ای ارکوفام
درباره ما :
شرکت آرکوفام از سال 1386 فعالیت خود را با تولید ظروف شیشه ای بلور مظروف در صنعت خم  شیشه آغاز نموده و هم اکنون ما مدعی هستیم در کشور عزیزمان ایران به لحاظ حجم تولید و کیفیت محصول و بسته بندی برفراز قلّه موفقیت ایستاده ایم.

مأموریت :    
شرکت آرکوفام در سال 1386 با تولید ظروف شیشه ای بلورین و با ظرفیت اسمی 1700 تن در سال فعالیت خود را آغاز نمود.
این شرکت با هدف تامین نیازهای مشتریان داخلی و خارجی در زمینه تولید ظروف شیشه ای بلورین ، با کیفیت قابل رقابت با محصولات خارجی فعالیت خود را آغاز و با اجرای طرحهای توسعه و تحقیق اقدام به تجهیز و بروز رسانی واحدهای مختلف خود نمود ، به نحوی که توان تولیدی این واحد تا سقف 3000 تن در سال افزایش یافت و محصولات این شرکت هم اکنون علاوه بر ارائه در بازارهای داخلی به بسیاری از کشورهای منطقه از جمله کشورهای حاشیه خلیج فارس، شبه جزیره بالکان و آسیای میانه صادر می گردد. 
رسالت ما معرفی محصولات ایرانی بعنوان محصولاتی بی نقص ، با کیفیت و قابل رقابت در بازارهای جهانی و توسعه بازار تا مرزهای بیکران تجارت جهانی می باشد.



ساندویچ پانل مفتول طاهرخانی

 مشخصات فنی ساندویچ پانل های دیواری، سقفی و سرد خانه ای : 
 
نوع و ضخامت ورق مورد استفاده :

 ورق آلوزینگ پیشرنگ شده به ضخامت 0.5 میبمتر در رنگ های متنوع و از نوع سوپر پلی استر کوره ای به ضخامت 25 میکرون در قسمت بیرون و 7 میکرون رنگ پرایمر کوره ای از داخل در محل اتصال ورق با فوم (چسبندگی فوم به ورق)
انواع پوشش ساندویچ پانل :
دو رو ورق ، یکرو ورق یکرو فویل ، یکرو نایلون ، یکرو ورق یکرو کاغذ ، دو رو نایلون  ،دو رو کاغذ ، دو رو فویل 

ساندویچ پانل ها بنا به نوع کاربرد آن به انواع ذیل تقسیم بندی میشوند:
1- ساندویچ پانل سقفی
2- ساندویچ پانل دیواری
2-1- ساندویچ پانل دیواری برای سوله، کارگاهی، اداری، مسکونی و...
2-2- ساندویچ پانل دیواری سردخانه ای
3- ساندویچ پانل اتاق های تمیز (clean room)
4- ساندویچ پانل دو رو نایلون
ساندویچ پانل ها از دو رو ورق تشکیل شده و با توجه به جایگاه استفاده آنها میتواند ورق گالوانیزه ، آلومینیوم ، دو روآلوزینگ ، دو رو فویل ، یکرو ورق و یکرو فویل ، دو رو نایلون ، دو رو کاغذ مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به تنوع پانل ها در نوع استفاده از ورق باید توجه داشت که ورق تاثیر بسیاری درکیفیت و دوام آن دارد . .
ورق ها که بصورت کویل وارد شرکت می شوند توسط دستگاه تمام اتوماتیک ورق صاف کن باز و صاف شده و پس از فرم دهی با دستگاه رول فرمینگ و قبل از تزریق فوم پیشگرم شده تا آمادگی چسبندگی لایه پرایمر به فوم را بیشتر کند و در مواد فوم پلی یورتان ماده شیمیایی مخصوصی وجود دارد که نقش کاتالیزور را ایفا میکند که با سرعتی که خطوط تولیدساندویچ پانل داشته ، تا در انتها مواد فوم به حالت سختی مورد نظر رسیده باشند .
 


ساندیچ پانل های پیچ مخفی عمدتا کاربرد ساختمانی دارند.این نوع ساندویچ پانل با توجه به ساختار خاص بدنه آن نسبت به ساندویچ پانل دیواری ساده دارای مقاومت مکانیکی بیشتری می باشند، بعلاوه به دلیل طراحی و ساختار ویژه محل اتصالساندویچ پانل ها به یکدیگر، پیچ اتصال پانل به اسکلت قابل روئیت نمی باشد.
این ساندویچ پانل ها به طول مورد نیاز و به ضخامت زیر تولید میشوند:
1-ساندویچ پانل پیچ مخفی50mm دو رو ورق(کاربرد ساختمانی، دانسیته 2+40)
2-ساندویچ پانل پیچ مخفی75mm دو رو ورق (کاربرد ساختمانی، دانسیته 2+40) 

ساندویچ پانل و ضخامت
ضخامت ورقهای داخلی و خارجی ساندویچ پانل ها با توجه به جداول بارگذاری سازنده های ورق انتخاب می شوندو با توجه به فاصله مجاز ساپورتها، ورقها می توانند گالوانیزه یا آلومینیومی باشند.

ساندویچ پانل یا همان ساندویچ پنل که بعضا نیز به این نام گفته می شود!!! را می توان اینگونه تعریف کرد که ساختاری سبک و مرکب دارد که از دو طرف به دو لایه محدود شده است و در وسط آن یک لایه عایق قرار دارد (همانند یک ساندویچ خوردنی که نان آن مواد غذایی را احاطه کرده است) این ماده عایق می بایست بسیار نرم و سبک و دارای خواص فیزیکی خاص باشد. ساندویچ پانل ها به دو گروه دیواری و سقفی تقسیم می شوند. و از طرفی خود ساندویچ پانل های سقفی و دیواری از موادی مانند پلی یورتان (بعضا پلی اورتان نیز نوشته می شود که اصطلاح علمی و صحیح آن همین ساندویچ پانل پلی اورتان است)، پلی استایرن، پشم سنگ و پشم شیشه تولید می شوند و در پوشش انها از ورق آلومینیم ساده و طرح دار رنگی، ورق آلوزینک ساده و طرح دار رنگی، ورق های گالوانیزه رنگی و ... استفاده می شود.

مطالب مرتبط
•    ساندویچ پانل و معرفی
•    ساندویچ پانل و طراحی
•    ساندویچ پانل و ضخامت
•    ساندویچ پانل و انواع آنها
•    ساندویچ پانل دیواری
•    ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی
•    ساندویچ پانل پلی یورتان سقفی 3 گام
•    ساندویچ پانل پلی یورتان سقفی 5 گام
•    ساندویچ پانل پلی یورتان
•    ساندویچ پانل سردخانه ای
•    ساندویچ پانل پشم سنگی
•   


و کاربردهای آن
•    ساندویچ پانل و مزایای آن
•    ساندویچ پانل دیواری تصویر
•    تصویر ساندویچ پانل سقفی
•    ساندویچ پانل خبر خوان



طراحی سایت نرم نت
از آنجائیکه روز به روز تعداد  استفاده کنندگان از  اینترنت در کشور بیشتر می شود از این رو فضای اینترنت بستری مناسب برای ایجاد ارتباطی نو  و همچنین عرضه خدماتی نوین  می باشد. طراحی سایت میتواند نخستین گام در راستای پیدایش فرصتهایی نو در تجارت و ارائه ی خدمات به روشی نوین باشد. در این مورد طراحی سایت با امکانات مورد نظر برای مشتری امری مهم تلقی میشود.
شما میتوانید با توجه به اهدافی که در نظر دارید اقدام به طراحی سایت کرده و در جهت تحقق هدف خود گامی مطمئن و متفاوت بردارید.در دنیای تجارت الکترونیک وب سایت ها نقش بسیار مهمی در معرفی کالا ها و خدمات و در نتیجه جذب مشتری دارند.امروزه اکثر مردم به اینترنت دسترسی دارند و برای پیدا کردن خدمات مورد نیاز و یا خرید کالا از اینترنت کمک میگیرند.
یکی دیگر از دلایل طراحی سایت بهبود راندمان کاری و افزایش اعتبار شما میباشد که علاوه بر آن می توانید خدمات مرتبط با حرفه خود را به دیگران معرفی کنید و با صرف کمترین هزینه بهترین تبلیغ را در سطحی گسترده انجام دهید مشتریان میتوانند بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی در هر زمان با شما در ارتباط باشند،ممکن است طراحی سایت و همچنین بهینه سازی سایت برای شما پر هزینه باشد اما باید به این نکته توجه داشت که وب سایتی حرفه ای و اختصاصی نمایانگر جایگاه و وجهه ی تجارت شماست.

معرفی محصولات جدید

طراحی سایت نرم نت

از آنجائیکه روز به روز تعداد  استفاده کنندگان از  اینترنت در کشور بیشتر می شود از این رو فضای اینترنت بستری مناسب برای ایجاد ارتباطی نو  و همچنین عرضه خدماتی نوین  می باشدطراحی سایت میتواند نخستین گام در راستای پیدایش فرصتهایی نو در تجارت و ارائه ی خدمات به روشی نوین باشد. در این مورد طراحی وب سایت با امکانات مورد نظر برای مشتری امری مهم تلقی میشود.

شما میتوانید با توجه به اهدافی که در نظر دارید اقدام به طراحی وب سایت کرده و در جهت تحقق هدف خود گامی مطمئن و متفاوت بردارید.در دنیای تجارت الکترونیک وب سایت ها نقش بسیار مهمی در معرفی کالا ها و خدمات و در نتیجه جذب مشتری دارند.امروزه اکثر مردم به اینترنت دسترسی دارند و برای پیدا کردن خدمات مورد نیاز و یا خرید کالا از اینترنت کمک میگیرند.

یکی دیگر از دلایل داشتن وب سایت بهبود راندمان کاری و افزایش اعتبار شما میباشد که علاوه بر آن می توانید خدمات مرتبط با حرفه خود را به دیگران معرفی کنید و با صرف کمترین هزینه بهترین تبلیغ را در سطحی گسترده انجام دهید مشتریان میتوانند بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی در هر زمان با شما در ارتباط باشند،ممکن است طراحی سایت و همچنین بهینه سازی سایت برای شما پر هزینه باشد اما باید به این نکته توجه داشت که وب سایتی حرفه ای و اختصاصی نمایانگر جایگاه و وجهه ی تجارت شماست.

 





خطر کانال و خوابانیدن لوله پلی اتیلن و نیمه اصلی در زیر خاک، لوله پلی اتیلن اصلی و نیمه اصلی وظیفه انتقال آب تا لوله های آبده (لترالها) را بعهده می گیرند.


لوله پلی اتیلن اصلی و لوله های نیمه اصلی


این لوله ها معمولاً از جنس پلی اتیلن می باشند. لوله پلی اتیلن اصلی آب را از ایستگاه کنترل مرکزی به لوله های نیمه اصلی می رساند این لوله ها باید در عمق مناسبی درون خاک قرار گیرند .


اتصال شبکه لوله پلی اتیلن اصلی و نیمه اصلی به لوله ایده (لترالها)


پوشاندن مسیر لوله پلی اتیلن اصلی و نیمه اصلی


لوله های آبده ( لترالها ) بوسیله اتصالاتی مانند بست ابتدایی به لوله های اصلی و یا نیمه اصلی متصل میگردند.


اتصال شبکه لوله پلی اتیلن اصلی و نیمه اصلی به لوله های آبده ( لترالها )


شستشوی اولیه سیستم پس از نصب


شستشوی اولیه لوله پلی اتیلن اصلی ونیمه اصلی به همراه لوله های آبده ، سیستم را از هر گونه ذرات وارد شده در مسیر لوله پلی اتیلن بعد از عملیات نصب

انواع لوله پلی اتیلن
تقسیم‌بندی منهول‌ها را باید با توجه به محل کاربردآن به دو دسته خلاصه نمود. منهول‌های با قطر کم مورداستفاده در خطوط فرعی شبکه به دلائل زیر
1.    قطر لوله‌ پلی اتیلن کم است
2.    دبی جریان کم است
3.    تعداد لوله‌ پلی اتیلن وارده ممکن است زیاد باشد.
منهول‌های با قطرهای بالا مورد استفاده در خطوط اصلی شبکه به دلائل زیر
1.    در خطوط اصلی و خطوط انتقال
2.    قطر لوله‌ پلی اتیلن زیاد است
3.    دبی جریان بالا است
4.    -تعداد لوله‌ پلی اتیلن وارده محدود یا یکی است.
با توجه به نوع کاربرد می‌توان این منهول را از نظر مواد اولیه ساخت به شکل زیر خلاصه نمود:
1.    منهول‌های بتنی پیش ساخته(منهول سنتی)
2.    منهول‌های بتنی ساخت درجا(منهول سنتی)
3.    منهول آجری به همراه ملات
4.    منهول‌های GRP
5.    منهول‌های پلی اتیلنی


تست و راه اندازی سیستم


پس از شستشوی اولیه، تست سیستم و تنظیم فشار هیرولیکی در لوله  پلی اتیلن آبده ضروری بوده و تضمین کننده کارایی بالای سیستم خواهد بود


حالا از آبیاری قطره ای لذت ببرید


شما توانسته اید نیاز آبی گیاهان خود را به خوبی تامین نمایید و در پول و وقت خود صرفه جویی کنید.

مصارف گازرسانی لوله پلی اتیلن

آغاز استفاده از لوله های پلاستیکی تحت فشار، از اوایل سال 1950 میلادی بوده است. از جمله کاربریهای لوله پلی اتیلن، انتقال آب، مواد شیمیایی، سیالات خنک کننده و گرم کننده، مواد غذایی، دوغابها، گازها، هوای فشرده و سیستمهای خلأ، چه در روی زمین و چه در زیر زمین است.یکی از اولین موارد کاربرد لوله پلی اتیلن (با دانسیته متوسط) در زمینه انتقال گاز بوده است که از سال 1960 میلادی مورد استفاده قرار گرفته است. در حال حاضر بیش از 90% خطوط انتقال گاز ایالات متحده و کانادا از پلاستیک است که 99% آن نیز از جنس لوله پلی اتیلن است. لوله  پلی اتیلن در شبکه های انتقال گاز تنها در آمریکای شمالی، بلکه در سرتاسر گیتی استفاده می شوند.


فروش تمام لوازم یدکی مزدا

تمام قطعات اصلی - کره ای و ژاپنی خودرو های مزدا

بزرگترین وارد کننده قطعات و لوازم یدکی اصلی و متفرقه مزدا

ارسال به تمام نقاط تهران و ایران

فروش تکی و عمده با نازل ترین قیمت

اماده ارائه خدمت به نمایندگی ها تعمیر گاه ها مشتری ها و دیگر مراکز خدماتی

افاقی    02133116943-33116885   

تمامی لوازم یدکی مزدا و قطعات یدکی مزدا را میتواتید از فروشگاه افاق خودرو تهیه نمایید 

شناخته شده ترین و پر فروش ترین خودروی ساخت شرکت مزدا در جهان ، خودروی مزدا ۳ است.  به همین دلیل نسل جدیدمزدا می بایست ادامه دهنده ی راه نسل های قبل باشد EC0-232. مزدا۳ مدل ۲۰۱۴ درواقع یک خودروی دوست داشتنی اسپرت است . این خودرو زیبا در واقع یک خودروی هاچ بک اسپرت است که طراحی بسیار بهتری نسبت به مدل های قبلی۰۰۰-۹۹۸

خودش دارد. هنگامی که از نزدیک این خودرو مزدا  را ببینید متوجه می شوید که دیگر از آن خودروی فشرده و جمع و جور خبری نیست و با بازی با احجام و خطوط، ترکیبی استوار، مدرن و قدرتمند ایجاد شده است.

افاق مزدا قدیمی ترین مرکز تهیه و توزیع لوازم یدکی مزدا  در تهران است.


بلبرینگ پارس تامین

تفاوت اصلی رولبرینگ و بلبرینگ در مقاومت آنها در برابر انواع بارهای وارده است. بطور کلی بار وارده بر انواع رولبرینگ ها وبلبرینگ ها به دو صورت شعاعی (radial) ومحوری (thrust) می باشد و بسته به موقعیت و شرایطی که بلبرینگ مورد استفاده قرار می گیرد یکی از این دو بار ویا هردو بار بر آن وارد می شوند.در مواقعی که فشار از نوع شعاعی باشد، می توان از رولبرینگ ها استفاده کرد، زیرا رولبرینگ ها در برابر این نوع بارها بسیار مقاوم اند و درصورتی که هردو بار شعاعی و محوری وارد شود، از بلبرینگ ها می توان استفاده کرد.

بلبرینگ و بار


 بلبرینگ و مقدار بار یکی از فاکتورهای تعیین کننده ابعاد بلبرینگ است.عموما،رولربیرینگ ها توانایی حمل بار بیشتری نسبت به بلبرینگ ها با ابعاد مشابه دارند.همچنین بلبرینگ بدون قفسه توانایی حمل بار بیشتری نسبت به بیرینگ های قفسه دار مشابه دارند.بلبرینگ ها عموما برای بارهای کم و متوسط بکار میروند.برای بارهای سنگین و شفت های قطور ،رولربیرینگ ها انتخاب بهتری می باشند.

بلبرینگ بیرینگ های کوچک را می توان بر روی سطح مخروطی به کمک یک مهره حرکت داد.در صورت استفاده از غلاف واسطه از مهره غلاف استفاده می شود.غلاف بیرون کشیدنی کوچک را می توان به کمک یک مهره به زیربلبرینگ ها هل داد.آچارهای قلابدار یا ضربه ای (Hook or Impact Spanner) را می توان برای سفت کردن مهره استفاده کرد. سطوح شفت و غلاف را باید قبل از نصب به روغن آغشته نمود.
بلبرینگ های متوسط و بزرگ برای بلبرینگ های بزرگ نیروی بسیار زیادی لازم است.


بیرون آوردن بلبرینگ ها  
در صورتی که بلبرینگ بعد از بیرون آوردن مجدا استفاده می شود نیروی اعمال شده برای بیرون آوردن هرگز نباید از طریق اجزای غلتنده منتقل شود. برای بلبرینگ های تفکیک پذیر رینگ همراه با مجموعه اجزای غلتنده و قفسه را می توان مستقل از رینگ دیگر بیرون آورد.برای بلبرینگ های  تفکیک ناپذیر ابتدا باید رینگ لق را از جای خود بیرون کشید و برای کشیدن رینگ با انطباق تداخلی ابزاهایی که در این بخش شرح داده می شوند، بکار برد.انتخاب ابزار به نوع  و اندازه بلبرینگو میزان تداخل بستگی دارد.

 




فردوس بلبرینگ

مجموعه رولربیرینگ ها شامل رولربینگ های طرح NU بدون رینگ داخلی، با پیشوند شماره فنی RNU رولربیرینگ های طرح N بدون رینگ خارجی، با پیشوند شماره فنی  نیز موجود می باشند. این بلبرینگ ها در شرایطی که سطح غلتش سخت و سنگ زده شده بر روی شفت یا نشیمنگاه ایجاد شده است، بکار می روند.از آن جایی که بیرینگ های RNU نیاز به رینگ داخلی ندارند قطر شفت بزرگ تر است و در نتیجه چیدمان محکم تر و سفتی بالاتری به دست می آید. از طرف دیگر امکان جابجایی شفت نسبت نشیمنگاه فقط محدوده به پهنای سطح غلتش بر روی شفت (طرح RNU ) یا نشیمنگاه (RN) است.انواع دیگر رولربیرینگهای یک ردیفه شامل بلبرینگ ها با رینگ داخلی پهن تر و ترکیب متفاوت لبه ها نسبت به طرح های استاندارد و بلبرینگ  هایی که با شماره نقشه مشخص شده و دارای ابعاد غیر استاندارد هستند، می باشند.از نظر طراحی، این نوع بلبرینگ  ها نظیر دو بلبرینگ  تماس زاویه ای تک ردیفه است که به صورت پشت به پشت جفت شده باشند، فقط در مقایسه از پهنای آن کاسته می شود. این بلبرینگ  ها قادر به تحمل بارهای شعاعی سنگین و بارهای محوری از هر دو جهت بوده و زاویه تماس در اکثریت آنها 32º است.

حداقل باری که باید همیشه به این نوع بلبرینگ ها اعمال شود تا از مسائلی نظیر سرخوردن ساچمه بر روی شیار اجتناب شود، بدین طریق می آید: بار شعاعی حداقل، Frm=N ضریب بار حداقل، K= در بلبرینگ های سری 32 80= در برینگ های سری 32A 60= در برینگ های سری 32E 90= در بلبرینگ  سری 33 95= در برینگهای سری 33A 70= در برینگهای سری 33E 110= ویسکوزیته روغن در دمای کار، V=mm2/S سرعت بلبرینگ  ، n=r/min قطر متوسط برینگ ، dm=mm, 0.5(d+D) اگر وزن قطعات مجاور برینگ  و نیروهای خارجی که به آن اعمال می شوند به نیروی محاسبه شده از فرمول فوق الذکر نرسید، باید به طریقی این نیرو را روی بلبرینگ  اعمال کرد.بلبرینگ

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
اصول کارکرد یک بلبرینگ


طراحی این بلبرینگ  ها به نحوی است که یکی از حلقه های داخلی یا بیرونی، از یک یا دو طرف لبه نداشته و لذا بلبرینگقابلیت تفکیک شدن دارد. این امر در مواردی نظیر جا زدن و در آوردن بلبرینگ  ها به خصوص در مواردیکه انطباق باید تداخلی باشد، موجب تسهیل کار می شود. این نوع بلبرینگ ضمن قابلیت در تحمل بارهای سنگین، قادر به چرخش با سرعتهای بالا نیز هستند. در یک نوع از آنها که شماره آن با حرف NU آغاز می شود، حلقه پایینی بدون لبه و قابل تفکیک شدن است و در نوع دیگر که با حرف N مشخص می شود، حلقه بالایی بدون لبه است. در مواردی نظیر انبساط طولی شافت در اثر حرارت، امکان جابجایی حلقه ها در امتداد محوری از ایجاد تنش جلوگیری می کند. در نوع دیگر بلبرینگ که با NJ شروع می شود، حلقه داخلی در یک سمت دارای لبه است، لذا امکان تغییر مکان محوری از یک سمت وجود دارد. در سری که با NUP شروع می شوند، حلقه پایینی در یک سمت لبه یکپارچه و در سمت دیگر لبه جداشدنی دارد. این نوع طراحی باعث می شود که نخست بلبرینگ قابل تفکیک را به راحتی نصب نموده و سپس با گذاشتن لبه شل در جلوی آن بلبرینگ  را از دو طرف در امتداد محوری تثبیت کرد. می توان به جای لبه جداشدنی از حلقه گوشه دار Angle ring که با HJ مشخص می شود، استفاده نمود. مقدار ناهمراستایی مجاز در بلبرینگ سری 10، 2، 3 و 4، چهار دقیقه و در سریهای 22 و 23، سه دقیقه است. بلبرینگ  های استوانه ای تا دمای 150ºc بدون تغییر بعد قابلیت کارکرد دارند. پنجره ساچمه آنها نیز در انواع پلی آمیدی، فولادی و برنجی بسته به هر سری اندازه تولید می شود

 

تویوتا      لوازم یدکی تویوتا       یدکی تویوتا

 بر اساس این گزارش افزایش تقاضا از سوی کشورهای نوظهور و در حال توسعه مهمترین علت تصمیم تویوتا برای افزایش تولید اعلام شده است.

میزان تقاضا برای خودروهای تویوتا طی ماههای اخیر در بازارهای آسیایی و آمریکای جنوبی رشد چشمگیری داشته است . البته بحران بدهی و کسری بودجه منطقه یورو موجب کاهش تقاضا برای خودروهای تویوتا در این کشورها شده است .

آدرس : تهران ، خیابان امیرکبیر ، پاساژ کاشانی، طبقه همکف، پلاک 63.

تلفن : 02133958181 - 02133958182

تلفن : 02133952940 - 02133945373 - 02133919845

یمیل : toyotayadak@gmail.com


ایمیل : info@toyotayadak.com - toyota_yadak@yahoo.com 




لوازم یدکی تویوتا ، قطعات یدکی تویوتا ، ، لوازم و قطعات یدکی اصلی تویوتا و لکسوس، فروش کلیه قطعات یدکی تویوتا و لکسوس ، لوازم یدکی لکسوس





ارمان صنعت جهان

الکتروپمپ و سایر محصولات آرمان صنعت جهان 

شرکت آرمان صنعت جهان ( مشاوره  رایگان  09123073498 )

ا بیش از سه دهه تجربه در زمینه پخش انواع الکترو پمپ،لوارا، پنتاکس ، موتور برق ، کف کش ، پمپ آب ، الکتروموتور، دیزل ژنراتور، موتورپمپ، لوازم کشاورزی و شستشو و همچنین محصولات ساختمانی،آمادگی خود را جهت ارائه خدمات تجاری، فنی و مشاوره‌ای در جهت تامین انواع کالاهای ذیل در بخش صنعتی، کشاورزی ، باغبانی و ساختمانی اعلام می‌نماید .


 


    الکتروپمپ و موتورپمپ

    الکتروموتور و الکترو گیربکس

    مولد برق (موتور برق، موتورژنراتور)

    وکیوم پمپ و BLOWER

    کارواش خانگی و صنعتی

    لوازم باغبانی

    سم پاش

    مخازن تحت فشار دیافراگمی

محصولات آرمان صنعت جهان :

لیست محصولات آرمان صنعت جهان در منوهای کناری و بالای وب سایت درج گردیده است که شمامل : الکتروموتورها ، محصولات باغبانی ، پمپ آب ، پمپ ایران ، پمپ های هوادهی ، انواع کارواش ، ماشین آلات صنعتی ، موتور برق ، وکیوم پمپ ، تصفیه آب و ... می باشد